کد خبر 202509
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

هنیه: آماده‌باش سراسری صهیونیست‌ها امنیت شکننده آن‌ها را نشان می‌دهد

هنیه: آماده‌باش سراسری صهیونیست‌ها امنیت شکننده آن‌ها را نشان می‌دهد

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به آماده‌باش سراسری نظامیان صهیونیست برای تامین امنیت «راهپیمایی پرچم»، گفت که آماده باش نظامیان صهیونیست امنیت شکننده آن‌ها را به تصویر می‌کشد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز (پنجشنبه)، در خصوص برگزاری «راهپیمایی پرچم» در اراضی اشغالی فلسطین  بیانیه‌ای صادر کرد.

بنابر گزارش وبگاه «سوا»، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: «آماده‌باش رژیم [صهیونیستی] از شمال تا جنوب برای محافظت از آنچه راهپیمایی پرچم خوانده می‌شود، بیانگر شکنندگی امنیت آن‌هاست. پرچم در حال اهتزاز فلسطین در خاک ما، هویت میهنی و صاحبان قانونی آن را تثبیت می‌کند.»

اسماعیل هنیه اضافه کرد: «خداوند حق را بر باطل غالب و پیروز می‌گرداند تا باطل را محو و نابود سازد و باطل بی‌درنگ نابود می‌شود. تقابل با دشمن ادامه دارد و مردم ما تنها با آزادسازی سرزمین، قدس و با بازگشت، حساب‌ها را تسویه خواهند کرد.»

هنیه در ادامه با اشاره به راهپیمایی شهرک‌نشینان، اظهار داشت: «آنچه اکنون در حال رخ دادن است، ابعاد دینی و میهنی این جنگ را نشان می‌دهد. بستن محله قدیمی قدس، وحشت شهرک‌نشینان در برابر پایداری مردم ما در قدس اشغالی را نشان می‌دهد.»

امروز مصادف است با روز ۲۸ آیار در تقویم عبری. روزی که رژیم صهیونیستی هر ساله در آن، راهپیمایی بزرگی را برگزار می‌کند که از باب العامود و محله‌های قدیمی قدس عبور کرده و به صحن‌های مسجدالاقصی می‌رسد و سپس در آنجا برنامه‌ای موسوم به «رقص پرچم‌ها» اجرا می‌شود و شهرک‌نشینان صهیونیست با این اقدام تحریک‌آمیز، خواستار بیرون راندن فلسطینی‌ها از قدس می‌شوند.

رژیم صهیونیستی از عصر روز گذشته، شهر قدس را با هدف تامین امنیت شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پرچم، به پادگان نظامی تبدیل کرده است و بیش از ۳ هزار نفر از نیروهای خود را در مناطق مختلف این شهر مستقر کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha