کد خبر 202501
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳

حداد عادل: انتخابات رقابتی در پیش است

حداد عادل: انتخابات رقابتی در پیش است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: فضای موجود نشان می‌دهد انتخاباتی رقابتی در پیش است و جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ غلامعلی حداد عادل در جلسه معرفی معین استان‌های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: شورای ائتلاف محل هم‌افزایی همه نیروها و تشکل‌هایی است که انقلابی‌اند و ملاک این انقلابی بودن تبعیت از ولایت فقیه است.

رییس شورای ائتلاف با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس افزود: رهبر انقلاب چهار رکن برای برگزاری انتخابات مطرح کردند که امنیت، سلامت، رقابت‌پذیری و مشارکت را در برمی‌گیرد و بر این اساس باید مشخص باشد جایگاه شورای ائتلاف در این منظومه کجاست.
 

وی با بیان این‌که «امنیت انتخابات امری حاکمیتی و سلامت برگزاری انتخابات بر عهده مسئولان است»، افزود: اطمینان داریم نیروهای حزب‌الله در رأی خیانت نمی‌کنند؛ درباره رقابت نیز آنچه از فضای موجود استشمام می‌شود آن است که این نوبت، انتخاباتی رقابتی در پیش است؛ البته سال ۹۸ نیز رقابت بود و اصلاح‌طلبان آمدند اما رأی نداشتند.‌ جمع‌بندی‌ها نشان می‌دهد امسال آرایش انتخاباتی تغییر خواهد کرد.

حدادعادل با اشاره به امر مشارکت در انتخابات گفت: مشارکت در انتخابات تابع عوامل مختلفی است و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بر مشارکت حداکثری تاکید دارد. ما اصرار به مشارکت بالا داریم و این مهم نیازمند یک کار سخت تشکیلاتی و مستمر است.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیت سیاسی یادآور شد: باید رفتار سیاسی نسبت به زنان عوض شود. شورای ائتلاف نیروهای انقلاب باید به سراغ جوانان برود و همه هرم جمعیتی را ببیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha