کد خبر 202383
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

سردار نقدی در گفتگو با «حیات»:

شخصیت بانوان موفق توام با حیا و عفت است

شخصیت بانوان موفق توام با حیا و عفت است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شخصیت بانوان موفق توام با حیا و عفت است، گفت: در واقع بانوان در بستر بی بندو باری و رها کردن ارزش های اخلاقی هیچگاه موفق نخواهند شد.

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «حیات» درخصوص ضرورت انجام اقدامات فرهنگی درخصوص مسئله عفاف و حجاب و سوء استفاده شبکه های معاند از رواج پدیده بی حجابی در سراسر کشور گفت: متاسفانه در جامعه چنین تفکری جا افتاده است که بروز شادی همواره با نزول شخصیت و کنار گذاشتن ارزش های دینی و انسانی همراه است در صورتی که شادی می تواند توام با رشد معرفت، اخلاق و کرامت های انسانی باشد.

وی با بیان اینکه امیدواریم این خط مشی در تمام برنامه های ما جاری و ساری باشد، افزود: مسئله حجاب در اصل یک ارزش دینی و اجتماعی است، یعنی جوامعی که به فکر ایجاد امنیت و رشد هستند باید بدانند که این امر در بستر وجود حیا، عفت و آراستگی به زیور حجاب پرورش می یابد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انسان های موفق و برجسته تاکید کرد: تمام مادرانی که توانستند فرزندانی برجسته را به جامعه تحویل بدهند، بانوانی بودند که همواره روحشان به زیور عفت و حیا آراسته است.

سردار نقدی ادامه داد: در واقع بانوان در بستر بی بندو باری و رها کردن ارزش های اخلاقی هیچگاه موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به زنان موفق تاکید کرد: بانوان موفق در تمام رشته ها نظیر عرصه سیاست، معرفت، ثروت، مدیریت، تربیت و پزشکی بدون شک، زندگی و شخصیتی توام با حیا و عفت و ارزش های اخلاقی داشته اند و ما نیز باید این امر مهم را در جامعه تبیین کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: جامعه غربی در پی حرکت در بستر تفکر برهنگی دچار افول در سرمایه های اجتماعی و اقتصادی شده است و ما باید از این سرنوشت سیاه 200 ساله عبرت بگیریم و با پدیده بی حجابی در کشور برخورد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha