کد خبر 202298
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

رویکرد تحولی در اطلاع‌رسانی مؤثر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

رویکرد تحولی در اطلاع‌رسانی مؤثر و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدوارم با رویکرد تحولی، مشارکت و همراهی اثربخش صاحب‌نظران حوزه ارتباطات در انجام امور، بتوانیم در خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری و اطلاع‌رسانی مطلوب گام‌های ارزشمندی برداریم.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ عباس زارع‌نژاد؛ مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بیست و هفتم اردیبهشت ماه «روز ارتباطات و روابط عمومی» نامگذاری شده است، گفت: روابط عمومی تلفیقی هنرمندانه از مدیریت، دانش، هنر، عشق، اخلاق، صداقت و توجه به آرمان‌های جامعه و فهم و انتقال خواست‌ عموم مخاطبان است.

وی افزود: روابط عمومی در خدمت مخاطبان و حامل پیام آگاهی‌بخش به جامعه است و البته شهدا و ایثارگران معظم بزرگترین و ناب‌ترین پیام‌ها را با بذل جان خویش به بشریت هدیه دادند و عموم جامعه نیز وظیفه دارند در مسیر خواست و تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های شهدا و ایثارگران معزز تلاش و همت کنند.

مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: روابط عمومی‌ها در دنیای ارتباطات و فناوری‌های نوین می‌توانند گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی بردارند و انتظار می‌رود این حرکت در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال پیام و راه شهدا و آرمان‌های ایثارگران نیز با قوت بیشتری دنبال شود.

زارع‌نژاد بیان کرد: روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره جدید در صدد است با تحول سازنده و تقویت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی، گامی مؤثر در انجام وظایف حرفه‌ای خود برداشته و رضایت جامعه ایثارگری معزز را فراهم آورد.

وی با اشاره به اینکه روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومی به ویژه همکاران عزیز و پرتلاش در بنیاد شهید و امور ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم، گفت: امیدوارم با رویکرد تحولی، مشارکت و همراهی اثربخش صاحب‌نظران حوزه ارتباطات در انجام امور، بتوانیم در خدمت‌رسانی به جامعه معزز ایثارگری و اطلاع‌رسانی مطلوب گام‌های ارزشمندی برداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha