کد خبر 202290
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۸

رئیس دامپزشکی سرخه :

۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاقد گواهی بهداشتی در سرخه کشف شد

۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاقد گواهی بهداشتی در سرخه کشف شد

رئیس دامپزشکی سرخه گفت: محموله یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرمی گوشت قرمز منجمد فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ ایمان فولادی غروب سه شنبه در جمع خبرنگاران در محل کشف محموله دامی در پلیس راه سرخه، بیان کرد: یک محموله گوشت قرمز بدون گواهی‌های بهداشتی کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه خودروی حامل این مقدار گوشت توسط پلیس راه در شهرستان سرخه متوقف شد، ابراز کرد: یک هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای در این خودرو وجود داشت که با حضور کارشناسان اداره دامپزشکی شهرستان سرخه و عوامل یگان امداد در پلیس راه کشف و ضبط شد.

رئیس دامپزشکی سرخه با بیان اینکه در تحقیقات مشخص شد که این خودروی کامیونت از پایتخت به سمت دامغان در حرکت بود که با هوشیاری مأموران دامپزشکی و پلیس راه متوقف شد، گفت: حمل هرگونه فرآورده خام دامی مستلزم اخذ مجوزهای بهداشتی قرنطینه‌ای از اداره دامپزشکی شهرستان است که این خودرو دارای مجوزهای لازم نبود

فولادی همچنین بیان کرد: چند نفر در این ارتباط به دستگاه قضائی شهرستان سرخه ارجاع داده شدند تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha