کد خبر 202125
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس:

قیام ۱۵ خرداد هویت انقلابی و تاریخی مردم ورامین پیشوا و قرچک است

قیام ۱۵ خرداد هویت انقلابی و تاریخی مردم ورامین پیشوا و قرچک است

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: حماسه ۱۵ خرداد هویت دینی، انقلابی و تاریخی شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسین نوش آبادی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار اعضای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالگرد قیام تاریخی پانزده خرداد با رؤسای قوای مقننه و قضائیه اظهار داشت: این دیدار بسیار سودمند و رهنمودهای آنان برای برگزاری مطلوب این کنگره که قرار است در روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد در شهرهای پیشوا، ورامین و قرچک برگزار شود، راهگشا بود.

نماینده مردم دیار پانزده خرداد، حماسه ماندگار پانزده خرداد را شناسنامه مردم این منطقه و در برگیرنده هویت دینی، انقلابی و تاریخی شهرهای ورامین، پیشوا و قرچک دانست.

وی عنوان داشت: حفظ ارزش‌های این قیام تاریخی و تبیین آن را برای نسل امروز و نسل‌های آینده، بسیار مهم و فرهنگ ساز و افتخارآمیز برشمرد و اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامه‌های متنوعی که برای کنگره ملی بزرگداشت شصتمین سالگرد قیام تاریخی پانزده خرداد پیش بینی شده است، گام مؤثری در جهاد تبیین و بیان اهداف شهدای مظلوم و گمنام پانزده خرداد سال ۴۲ و بزرگداشت این قیام سرنوشت ساز در تاریخ ایران اسلامی، برداشته شود.

نوش آبادی حضور برخی از سران قوا و وزرای کابینه دولت یازدهم را در روزهای برگزاری این کنگره، نشانه توجه مسئولان ارشد نظام به این حادثه مهم در تاریخ تحولات معاصر کشور و اهتمام اعضای ستاد مرکزی کنگره ملی بزرگداشت قیام پانزده خرداد، به برگزاری مطلوب آن دانست.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی افزود: شصتمین سالگرد قیام تاریخی پانزده خرداد با بیستمین سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به دیار پانزده خرداد در خرداد سال ۱۳۸۲ توأم گشته است که قطعاً به برگزاری این کنگره، اهمیت مضاعف داده است.

کد خبر 5780264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha