کد خبر 202052
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

سید ولی موسوی

خدمت بی وقفه در دولت مردمی ایران قوی

خدمت بی وقفه در دولت مردمی ایران قوی

پیشرفت‌ استان کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد مختلف توسعه مرهون تلاش دولتمردان در طول حیات انقلاب اسلامی بوده است که استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در دوران مسئولیت خویش برای برون رفت استان از محرومیت تلاش می کردند و از ظرفیت های ملی بهره می جستند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ استاندار خدوم ،جهادی و خستگی ناپذیر استان کهگیلویه و بویراحمد که دغدغه اش عمران و آبادانی و توسعه یافتگی اقصی نقاط این استان است براین نکته واقف است که در شرایط اقتصادی کشورکه اعتبارات به پروژه ها قطره چکانی تزریق می شود حضور مسوؤلان عالی دولت می توانند با بهره برداری سریعتر از پروژه ها کام مردم را شیرین و توسعه و رفاه را برای مردم به ارمغان آورد.

سفر مسؤلان ملی به استانها فرصتی برای آشنایی بیشتر با مسائل توسعه ای خواهد بود که خوشبختانه در دولت مردمی ایران قوی شاهد حضور پر رنگ مسؤلان کشوری به استان زیبا و چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد هستیم.


در هفته های اخیر شاهد حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، نایب رئیس مجلس‌ شورای اسلامی و اخیرا حضور وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد بودیم.

در شرایط کنونی که دشمنان و رسانه های معاند از هر فرصتی برای شکاف بین مردم و مسئولان استفاده می کنند ایجاد فضای امید آفرینی و وحدت بین مردم و مسئولان بیش از هر زمان دیگری نیازمند داشتن برنامه محوری، روحیه جهادی برای رفع چالش ها و مشکلات پیش روی مردم است .

پیگیری مطالبات و دغدغه‌های مردم توسط مسؤلان و بیان خدمات نظام اسلامی می تواند امید آفرینی را درجامعه افزایش دهد که از ویژگی های برجسته دولت مردمی ایران قوی است که با جدیت دغدغه های مردم را در حوزه های مختلف دنبال می کند.

امروز جامعه درمسائل مختلف نیاز به اقناع سازی دارد که قطعا پاسخگویی به موقع و اطلاع رسانی هوشمندانه گام مهمی در تقویت وحدت ملی و افزایش امید بین مردم خواهد بود.

داشتن روحیه جهادی و خدمت بی وقفه به مردم از خصوصیات کارگزاران دولت مردمی ایران قوی است که لازم است نماینده عالی دولت در استان توجه به نخبگان و افراد شایسته در مدیریت را بیشتر مد نظر قرار دهد تا با یک هدف گذاری صحیح در عرصه مدیریت شاهد رشد و توسعه و بالندگی این دیار پرگهر باشیم برای طلوع فرداهایی روشن تر و زیباتر باشیم.

در شرایط کنونی برای افزایش سرمایه اجتماعی و انسجام درونی، حرکت بر محور و مدار اخلاق و قانون ، تلاش برای نفی مرزبندی های کاذب و تفرقه انگیز ، تلاش برای ترویج و تبلیغ فرهنگ و هویت غنی اسلامی ایرانی و توجه خاص به امید آفرینی در جامعه باید بیش از گذشته مد نظر مسئولان ،نخبگان و فعالان اجتماعی قرار گیرد.

حال دیگر وقت آن فرا رسیده است که در جنگ ترکیبی دشمن، تاکتیک ما در مقابل دشمن نیز تغییر پیدا کند و در مقابل این حجم وسیع از تبلیغات رسانه ای با رویکرد جدید و روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی و بی وقفه در عرصه خدمت صادقانه به مردم برای افزایش کارآمدی نظام و اعتماد مردم به مسئولان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

خدمت بی وقفه در دولت مردمی ایران قوی

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha