کد خبر 201920
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

برخورد تعزیرات با متخلفان:

محکومیت ۵ میلیاردی داروخانه تا مجازات 2 میلیاردی کفش‌فروش

محکومیت ۵ میلیاردی داروخانه تا مجازات 2 میلیاردی کفش‌فروش

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از محکومیت پنج میلیارد ریالی برای خرید و نگهداری دارو برخلاف ضوابط تعیینی دولت، در یکی از داروخانه‌ها و همچنین مجازات بیش از ۲ میلیارد ریالی برای کشف کتانی‌های قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای گشت مشترک پلیس آگاهی و شبکه بهداشت طی بازرسی از یک انبار نگهداری دارو در یکی از داروخانه‌ها، گزارش تخلفی با عنوان نگهداری دارو برخلاف ضوابط تعیینی، تهیه و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی با شاره به روند تشکبل پرونده قضایی برای داروخانه متخلف، گفت: در همین راستا پرونده در دستورکار رئیس اداره و شعبه اول بدوی یکی از شهرستان‌ها قرار گرفت، که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانست.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گیلان همچنین گفت که متصدی داروخانه علاوه بر ضبط کالا به مجازات نقدی به مبلغ پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

مجازات بیش از ۲ میلیارد ریالی برای کتانی قاچاق

امینی همچنین با اشاره به مجازات بیش از ۲ میلیارد ریالی برای کتانی قاچاق بیان کرد: پرونده حمل کتانی قاچاق به تعداد ۱۴۴ جفت در یکی از شعب این اداره کل رسیدگیو پس از احضار متهم، وعدم ارائه مدارک ومستندات لازم،متهم علاوه برضبط کالا به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۲۴۳ میلیون ریال محکوم کرد.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در بازدید از انبار تخیه بار،کالاها را به ظن قاچاق کشف وگزارش مزبور را به این اداره کل ارسال کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha