کد خبر 222307
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷

50 گالن الکل طبی قاچاق در گیلان

50 گالن الکل طبی قاچاق در گیلان

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به شناسایی الکل طبی قاچاق در رشت در چند روز گذشته، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان ، ۵۰ گالن ۲۰ لیتری الکل طبی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش گروه استانی حیات؛ مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان ظهر امروز در گفت‌وگوی خبری صداوسیمای مرکز باران با بیان اینکه تعزیرات حکومتی از هیچ تلاشی برای مبارزه با قاچاق در هیچ حوزه‌ای دریغ نمی‌کند، اظهار کرد: یکی از وظایف این نهاد مبارزه با قاچاق در هر سطحی بوده و در این راستا از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند و با هیچ دستگاه و فردی مماشات ندارد.

وی با اشاره به شناسایی الکل طبی قاچاق در رشت در چند روز گذشته، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان، ۵۰ گالن ۲۰ لیتری الکل طبی قاچاق به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون ریال را هنگامی که راننده اتوبوس مسافربری به راننده یک وانت بار در رشت تحویل می‌داد کشف و پرونده این تخلف را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از رسیدگی به این پرونده در شعبه دوم تعزیرات حکومتی خبر داد و افزود: متهم به دلیل نداشتن مجوز قانونی برای نگهداری و حمل این مقدار الکل طبی، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، به پرداخت بیش از ۵۰ میلیون تومان جزای نقدی به صندوق دولت محکوم شد.

به گفته امینی این مقدار الکل از قزوین در اتوبوس بارگیری و به رشت حمل شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha