کد خبر 201873
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

ابلاغ ۲هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان اعتبار پروژه های سفر رییس جمهور به لرستان

ابلاغ ۲هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان اعتبار پروژه های سفر رییس جمهور به لرستان

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان گفت: ۲ هزار و ۷۷۷ میلیارد تومان تخصیص نقدی عمرانی، سال گذشته برای پروژه‌های سفر رییس‌جمهور به استان ابلاغ شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمانه حسن‌پور اظهار کرد: همچنین ۳۴۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت به طرح راه آهن و پادگان جدید سپاه جایگزین قلعه فلک الافلاک اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی تا پایان شهریور امسال فرصت دارند این تخصیص ها را هزینه کنند و گروه های نظارتی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ظرف یک هفته می بایست گزارش بازدید نظارتی پروژه های اولویت دار و مهم سفر را تهیه و ارائه نماید.

حسن‌پور با بیان اینکه این گزارش مبنایی برای ارزیابی دستگاه های اجرایی و پیگیری تخصیص های سال ۱۴۰۲ خواهد بود اضافه کرد: برنامه رشد اقتصادی استان از مهر ۱۴۰۰ تهیه شد و از ابتدای سال‌ گذشته با موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری بازنگری شد.

وی اظهار داشت: بر همین اساس باتوجه به ابلاغ‌هایی که برای رشد اقتصادی برنامه ریزی شده بود تدوین این برنامه‌ها در دستور کار قرار گرفت که خروجی آن در کارگروه اقتصادی مطرح شده است و بعد از ارائه نظرات کارشناسی دستگاه ها در شورای برنامه ریزی و توسعه استان به تصویب خواهد رسید.

حسن پور تصریح کرد: در مجموع پارسال ۵۲۰ میلیارد ریال موافقتنامه از محل اعتبارات محرومیت زدایی مبادله شد که اعتبار تخصیص یافته با احتساب ارقام کنگره شهدا و اعتبار پایگاه های مقاومت همراه است.

وی با بیان اینکه ۵۲ میلیارد ریال از مجموع ۷۴ میلیارد ریال اعتبار به تعمیر و تجهیز پایگاه های مقاومت تخصیص یافته است، خاطرنشان کرد: ۳۷ میلیارد ریال اعتبار نیز از محل اعتبارات نفت برای طرح های محرومیت زدایی استان لرستان به طور کامل تخصیص یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha