کد خبر 201670
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

استان ایلام برگزاری ۱۴برنامه فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد

استان ایلام برگزاری ۱۴برنامه فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: استان ایلام برگزاری ۱۴برنامه فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ منصور محبی عصر چهارشنبه در سومین نشست از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی اعضای دبیرخانه «اولین همایش بین‌المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی» با مراکز علمی، پژوهشی، دانشگاهی استان در دانشگاه ایلام اظهار داشت: استان ایلام برگزاری ۱۴ برنامه فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد که ۷ جشنواره مربوط به خاطره‌نویسی و سه دوره نیز مربوط به شعر اقوام با موضوع اربعین بوده که با استقبال پروشور اهالی این حوزه همواره رو به رو بوده است.

وی افرود: با توجه به سیاسیت‌های جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین همایش بین‌المللی علمی پژوهشی حکمرانی اسلامی مبتنی بر سیره و معارف رضوی به میزبانی استان ایلام برگزار می‌شود.

محبی بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌ها و امکانات انسانی، علمی، پژوهشی و فیزیکی دانشگاه ایلام به عنوان دانشگاه مادر استان، انتظار است برای ارسال آثار بهتر و بیشتر به این همایش، تعامل و همکاری مفید و دوسویه میان این اداره کل و دانشگاه به عمل آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha