کد خبر 201627
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

دادستان کل کشور:

منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط مرزی بودن آن باید از لحاظ قضایی تقویت شود

منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط مرزی بودن آن باید از لحاظ قضایی تقویت شود

دادستان کل کشور گفت: منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط مرزی بودن آن و اینکه دارای پرونده‌های سنگینی است می‌بایست از لحاظ قضایی تقویت شود چرا که این منطقه با توجه اینکه بزرگترین گمرک زمینی کشور در آن واقع شده و دروازه صادرات و واردات کشور بوده و به جهات مختلف دارای اهمیت است. 

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور از دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب ماکو در دومین برنامه سفر کاری خود به منطقه آزاد ماکو بازدید کرد.

در این بازدید که ناصر عتباتی، رئیس دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان وی را همراهی می‌کردند با حضور در شعب محاکم دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب ضمن بررسی تعدادی از پرونده‌های بازپرسی و محاکم و گفت‌وگو با مراجعین کیفیت رسیدگی‌ها و میزان خدمات رسانی قضایی و رضایتمندی مردم در این حوزه قضایی را ارزیابی و تاکیدات و ارشاداتی را ارائه کرد.

دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید تاکید کرد: منطقه آزاد ماکو با توجه به شرایط مرزی بودن آن و اینکه دارای پرونده‌های سنگینی است می‌بایست از لحاظ قضایی تقویت شود چرا که این منطقه با توجه اینکه بزرگترین گمرک زمینی کشور در آن واقع شده و دروازه صادرات و واردات کشور بوده و به جهات مختلف دارای اهمیت است. 

حجت الاسلام منتظری در ادامه افزود: لازم است نظارت در حسن جریان امور گمرکی و خدمات قضایی در آن تقویت شود و مدام مورد پایش و نظارت قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha