کد خبر 201590
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

فرماندار گنبدکاووس:

فعالیت‌های فرهنگی فاخر بهترین نمونه جهاد تبیین است

 فعالیت‌های فرهنگی فاخر بهترین نمونه جهاد تبیین است

فرماندار گنبدکاووس، انجام فعالیت‌های فرهنگی فاخر را بهترین شیوه‌ در عمل به گفتمان جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: اهتمام به این امور، نقشه و اهداف ضد فرهنگی دشمنان را خنثی کرده و خانواده‌ها و نسل جوان را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مهدی دهرویه روز چهارشنبه در نشست هماهنگی ستاد راهیان نور و گرامیداشت مناسبت‌های سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر، ارتحال حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد در گنبدکاووس افزود: رهبر معظم انقلاب از حدود ۲ دهه پیش همواره در سخنرانی‌های خویش و نامگذاری سال‌ها، خطر جنگ نرم و شبیخون فرهنگی دشمنان را گوشزد می‌کردند که کمتر مورد توجه و اهتمام مسوولان و متولیان قرار می‌گرفت.

وی گفت: کم توجهی به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه جنگ نرم دشمنان سبب شد جامعه دچار برخی آسیب‌های اجتماعی گردد که تنها راه برون رفت و جبران کم‌کاری‌ها در حوزه فرهنگی، انجام اقدامات فرهنگی فاخر در قالب جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

دهرویه، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برای آشنایی بیشتر نسل جوان با ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهیدان و رزمندگان را یکی از بهترین اقدامات فرهنگی عینی، فاخر و موثر و از مصادیق بارز جهاد تبیین دانست و بر لزوم همراهی و مشاکرت همه ادارات و نهادهای دولتی و بخش خصوصی و نیکوکاران گنبدکاووس برای اعزام کاروان راهیان نور تاکید کرد.

فرماندار گنبدکاووس بابیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های مردمی خوبی برای کمک به انجام فعالیت‌های خیرخواهانه، فرهنگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد، اظهار کرد: راه استفاده از این ظرفیت‌ها اعتمادسازی و روشنگری است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس هم در این نشست با گرامیداشت مناسبت‌های آزادسازی خرمشهر، ارتحال حضرت امام و قیام ۱۵ خرداد گفت: این مناسبت‌ها فرصت خوبی برای تبیین دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در قالب جهاد تبیین برای آحاد مختلف جامعه بالاخص نسل جوان است.

سرهنگ سیدیحیی قاضوی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته باوجود سنگ اندازی‌های دشمنان و استکبار جهانی مانند جنگ و انواع تحریم، بسیار زیاد و قابل توجه است و بیان آن موجب امیدواری بیشتر مردم به انقلاب و آینده نظام از یک سو و نیز ناامیدی دشمنان از سوی دیگر می‌شود.

وی ادامه داد: امسال پس از چند سال اعزام‌نشدن کاروان زیارتی به مرقد مطهر امام راحل (ره) به دلیل شیوع کرونا، ۴۰۰ نفر از گروه‌های مختلف مردم گنبدکاووس برای شرکت در آیین سالگرد ارتحال حضرت امام اعزام می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha