کد خبر 201569
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون بسکتبال و ورزش کارگری

امضای تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون بسکتبال و ورزش کارگری

تفاهم نامه همکاری بین دو فدراسیون کارگری و بسکتبال امضا شد.

به گزارش گروه ورزشی حیات و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری، احمد اسناوندی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری و جواد داوری رییس فدراسیون بسکتبال تفاهم نامه ای در راستای گسترش رشته بسکتبال در جامعه کار و تلاش امضا کردند.

این تفاهم نامه به منظور توسعه همکاریهای ورزشی، فنی، علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دو فدراسیون جهت بهره گیری مطلوب از ظرفیت‌ها و توانایی‌های کاربردی طرفین منعقد شد.

داوری در ابتدای نشستی که در محل فدراسیون بسکتبال برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از این همکاری مشترک گفت: بسیاری از بسکتبالیست های کشور استعدادی هایی هستند که از  خانواده قشر زحمتکش کارگران کشف شده اند.

با هماهنگی هیئت های استانی ورزش کارگری می توان استعدادیابی در جامعه کارگران و خانواده شان انجام داد. البته کشف استعداد کافی نیست و باید این استعدادها را نگه داشت و شکوفا کرد.

اسناوندی نیز در ادامه جلسه اظهار داشت: هر دو فدراسیون بستر خوبی برای همکاری های مشترک دارند تا بتوانیم رشته بسکتبال را در جامعه گسترش دهیم.  ما به عنوان متولی ورزش کارگری تمام زمینه ها را برای همکاری هر چه بهتر فراهم میکنیم.

 این تفاهم نامه از تاریخ امضای نمایندگان فدراسیون به مدت یک سال قابل اجرا است.

یک انتصاب در فدراسیون ورزش کارگری

طی حکمی از سوی احمد اسناوندی سرپرست فدراسیون ورزش کارگری، سمیه حسن زاده به عنوان سرپرست کمیته روابط عمومی این فدراسیون منصوب شد.

در حکم اسناوندی آمده است: نظر به علاقه مندی، تعهد، تخصص و تجارب سرکار عالی در امور روابط عمومی و رسانه و به منظور تقویت نهضت ورزش کارگری کشور و خدمت به جامعه کار و تلاش، به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست روابط عمومی فدراسیون منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت قوانین، مقررات و سیاست ها و ارزش های فرهنگی ورزشی جمهوری اسلامی ایران و بهره گیری از ظرفیت های موجود در تحقق چشم انداز و ماموریت فدراسیون موفق و موید باشید.

حسن زاده بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در خبرگزاری ها و رسانه های دیداری و شنیداری را در کارنامه خود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha