کد خبر 201548
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

۳ هزار تن قیر رایگان تحویل شهرداری‌های استان اردبیل شد

۳ هزار تن قیر رایگان تحویل شهرداری‌های استان اردبیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۳ هزار تن قیر رایگان به شهرداری‌های استان اردبیل تحویل داده‌شده است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری اظهار کرد: پروژه‌های بازآفرینی شهری با موضوعات مختلف در مناطق مختلف استان با اعتباری بالغ‌بر ۵۱۰ میلیارد ریال جز برنامه‌های اجرایی بوده که امیدواریم در سال جاری شاهد تکمیل و بهره‌برداری تعدادی از این طرح‌ها باشیم.

وی افزود: در سال گذشته ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این حوزه اختصاص‌یافته بود که مهم‌ترین و شاخص‌ترین این پروژه‌ها مرمت بازار تاریخی اردبیل بوده که با ۱۶۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به پیگیری‌های استاندار اردبیل و نائب رئیس مجلس برای تخصیص این منابع اشاره و تشریح کرد: تأمین و تخصیص ۲ هزار و ۵۰۰ تن قیر رایگان در محلات هدف بازآفرینی شهری و تأمین و تخصیص ۵۰۰ تن قیر رایگان مسکن مهر و طرح نهضت ملی مسکن با تلاش و پیگیری‌های مؤثر انجام‌شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا در قالب طرح‌های مشارکتی تصریح کرد: مجتمع اکباتان در قالب ۱۹۲ واحد مسکونی و ۲۱ واحد تجاری و خدماتی با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در بزرگراه ولایت در حال اجراست که اعتبار مصوب آن نیز یک هزار و ۱۶۴ میلیون ریال است.

حیدری ادامه داد: ساخت پروژه مجتمع بلور یک در قالب ۲۶ واحد تجاری و ۹ واحد خدماتی نیز ازجمله طرح‌های مشارکتی راه و شهرسازی است که بااعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد در شهرک نیایش اردبیل تکمیل‌شده و آماده تحویل است.

وی گفت: سه پروژه به تعداد ۱۹ واحد تجاری در شهرستان‌های پارس‌آباد و مشکین‌شهر اجراشده و برای سال جاری نیز دو پروژه تجاری، خدماتی و مسکونی در مرحله تعیین پیمانکار و آگهی فراخوان برای انتخاب شریک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha