کد خبر 201416
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

معاون استاندار بوشهر: گفتمان جهادی بسیج به فرهنگ غالب جامعه تبدیل شود

معاون استاندار بوشهر: گفتمان جهادی بسیج به فرهنگ غالب جامعه تبدیل شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: گفتمان جهادی بسیج باید به فرهنگ و گفتمان غالب جامعه در حوزه خدمت‌رسانی تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ اکبر پورات روز سه شنبه در نشست با گروه جهادی راه سلیمانی اظهار کرد: گروه‌های جهادی و جهادگران امروز مانند رزمندگان دفاع مقدس، در ازای وقت و توانی که صرف خدمت به خلق می‌کنند، نه تنها مزد نمی‌طلبند حتی دارایی اندک خود را هم صرف محرومین می‌کنند.

وی افزود: اردوهای هجرت و حرکت عظیم و ارزشمند بسیج سازندگی در سراسر کشور و مناطق محروم یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از پیام‌های مهم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی کیفی‌سازی و توانمندسازی گروه‌های جهادی است که باید به آن پرداخته شود.

گفتمان جهادی بسیج به فرهنگ غالب جامعه تبدیل شود

وی با تقدیر از اقدامات و خدمات گروه جهادی راه سلیمانی و سایر جهادگران که مشغول خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند، بیان کرد: گروه جهادی راه سلیمانی در راستای خدمت‌رسانی به مناطق محروم به ویژه در حوزه سلامت با حضور کاروان سلامت و جمعی از پزشکان و کادر درمانی متخصص به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) به مدت ۵ روز از ۱۲ تا ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ در مناطق جنوبی استان بوشهر خدمت‌رسانی می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در همین زمینه امور اجتماعی استانداری بوشهر، علوم پزشکی، هلال احمر، اداره کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری ۴ شهرستان جنوبی نیز به همراه این گروه جهادی نسبت به خدمت‌رسانی جامعه هدف همکاری لازم دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha