کد خبر 201393
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

توضیحات مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی هرمزگان درباره کمبود کپسول گاز در میناب

توضیحات مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی هرمزگان درباره کمبود کپسول گاز در میناب

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ای هرمزگان گفت: هیچ مشکلی در تامین گاز ال پی جی شرکت های مولد در استان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ احمد سالاری فر مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه ای هرمزگان در پاسخ به پیگیری مشکل توزیع گاز مایع در میناب و بروز صف های گسترده مردم برای تأمین کپسول در این شهر گفت: هیچ مشکلی در تامین گاز ال پی جی شرکت های مولد در استان وجود ندارد. 

وی افزود: براساس تبصره 14 قانون ابلاغی شورای اسلامی تکلیف بر الکترونیکی گاز مایع بین سرپرستان خانوار است و در شهرستان میناب و شهرستانهای تابعه منطقه ای هرمزگان تکلیف شده است که به صورت غیر برخط در نوبت اول کد ملی و مشخصات سرپرستان خانوار دریافت شود . 

به گفته سالاری فر شهروندان در نوبت بعدی به سامانه سدف به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و مشخصات سرپرستان خانوار را ثبت کنند. 

وی با بیان این که قیمت مصوب به ازای هر سیلندر گاز بر روی دستگاههای کارتخوان 22 هزار و500 تومان است و امکان گرفتن اضافه پرداختی از سرپرستان خانوار نیست، تأکید کرد: سهمیه هر ماه برای سرپرستان خانوار 44 کیلوگرم معادل 4 سیلندرگاز پخت و پز است. 

 استقبال سرد مردم از خرید انشعاب گاز در مناطق مختلف شهری در هرمزگان سبب شده تا همچنان تقاضا برای کپسول بالا باشد و مردم بدلیل گرانی انجام لوله کشی انشعاب گاز، عملا روی خوشی به این سرمایه گذاری هنگفت وزارت نفت نشان نمی دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha