کد خبر 201295
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خبر داد؛

پرداخت ۴ میلیارد تومان وام صندوق قرض‌الحسنه بسیج‌دراردستان

پرداخت ۴ میلیارد تومان وام صندوق قرض‌الحسنه بسیج‌دراردستان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان گفت: در سال گذشته، بیش از ۴ میلیارد تومان وام توسط صندوق قرض الحسنه بسیج به افراد نیازمند پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سرهنگ پاسدار روح الله صنعتکار صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در شهرستان اردستان تعداد ۵۵ صندوق قرض الحسنه تشکیل شده که از این تعداد صندوق تشکیل شده، حدود ۳۹ صندوق فعال هستند و این صندوق‌های قرض الحسنه به طور کلی دستورالعمل‌های مخصوص به خود را دارند.

وی افزود: وام‌های صندوق قرض الحسنه بسیج از مبلغ ۵ میلیون تومان و مبالغ بیشتر و همچنین در راستای کمک هزینه جهیزیه بوده که در سال قبل بیش از ۴ میلیارد تومان وام صندوق قرض الحسنه پرداخت شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان تصریح کرد: این صندوق‌ها به صورت کاملاً مردمی و با محوریت پایگاه بسیج هر محله اداره می‌شود که هدف تشکیل آن نیز کمک و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم بوده همچنین این نوع وام‌ها بدون سود و کارمزد است.

صنعتکار با بیان اینکه هدف گروه‌های جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی است، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج اردستان که شامل خواهران و برادران بسیجی بوده به طور خالصانه و بدون دریافت پاداش مادی در محلات و دیگر نقاط شهرستان خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: خدمات گروه‌های جهادی در خارج از استان نیز همچون کمک به مناطق سیل و زلزله‌زده نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: خدمات گروه‌های جهادی در عرصه‌ها و دوران مختلف صورت می‌گیرد همچون در دوران کرونا، بحث بهداشت و بسته‌های معیشتی که بین مردم توزیع شد.

صنعتکار با اشاره به ثبت ۷۴ گروه جهادی از اردستان در سامانه استان و فعال بودن ۵۰ گروه از آنان، تصریح کرد: اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج پزشکی، دانش آموزی، دانشجویی و غیره گروه‌های جهادی داشته و در حال خدمت‌رسانی هستند همچنین گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی نیز در راستای جلوگیری از بیماری سالک فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha