کد خبر 201132
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس پیرانشهر

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس پیرانشهر

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فردی در شهرستان پیرانشهر خبر داد که اقدام به کلاهبرداری 600 میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سردار "رحیم جهانبخش" اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان "پیرانشهر" مبنی بر اینکه از آن ها به بهانه سودآوری اضافی در این زمینه کلاهبرداری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان که تعداد آن ها به بیش از هفت نفر می رسید مشخص شد فردی با جلب اعتماد آن ها و اینکه قادر است سود هنگفتی نصیبشان کند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد متهم پس از دریافت مبلغی در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال از شاکیان، گریخته است که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاهش آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha