کد خبر 201082
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس پیرانشهر گرفتار شد

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس پیرانشهر گرفتار شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، از دستگیری فردی در شهرستان پیرانشهر خبر داد که اقدام به کلاهبرداری ۶۰۰ میلیارد ریالی از شهروندان کرده بود.

به گزارش گروه استان های حیات؛  به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان پیرانشهر مبنی بر اینکه از آن ها به بهانه سودآوری اضافی در این زمینه کلاهبرداری شده، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان که تعداد آن ها به بیش از 7 نفر می رسید مشخص شد فردی با جلب اعتماد آن ها و اینکه قادر است سود هنگفتی نصیبشان کند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد متهم پس از دریافت مبلغی در حدود 600 میلیارد ریال از شاکیان، گریخته است که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاهش آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جهانبخش در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha