کد خبر 200988
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

بنیاد شهید ادعای تغییر در تصویر شهید «حمیدرضا الداغی» را تکذیب کرد

بنیاد شهید ادعای تغییر در تصویر شهید «حمیدرضا الداغی» را تکذیب کرد

اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی هرگونه تغییر در تصویر شهید والامقام «حمیدرضا الداغی» را تکذیب کرد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای با اشاره به ادعای تغییر در تصویر شهید آمر به معروف در سبزوار اعلام کرد: شهادت شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» بار دیگر زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی را به اثبات رساند. این شهید والامقام برای حفظ امنیت و ناموس این سرزمین جان خود را فدا کرد و آحاد مردم در استان خراسان رضوی و شهرستان سبزوار با حضور با شکوه خود در مراسم تشییع و بزرگداشت این شهید غیرت، قدرشناسی خود به مقام والای این شهید را نِشان دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: برخی حاشیه‌سازی‌ها و شایعات در فضای مجازی به منظور کم‌رنگ ساختن این ایثارگری و حضور پر معنا و با ارزش انجام می‌شود که در این زمینه، شایعه تغییر در تصویر «حمیدرضا الداغی» به شدت تکذیب و تأکید می‌شود تصاویر منتشر شده از ایشان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران دقیقاً همان تصاویری است که از سوی خانواده این شهید معظم در اختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفته است‌.

گفتنی است طی روزهای گذشته برخی کانال های خبری و سایت های معاند با انتشار شایعه ای مدعی شدند که تصویر شهید الداغی دچار تغییراتی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha