کد خبر 200925
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی:

۱۴۰ پروژه فعال ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد

۱۴۰ پروژه فعال ورزشی در آذربایجان غربی وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۱۴۰ پروژه فعال ورزشی در استان داریم که حمایت‌های استاندار بزرگترین سهم را در توسعه این بخش دارد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ سجاد بیرامی روز جمعه در جمع اساتید و معلمان منتخب حوزه ورزش آذربایجان غربی افزود: امروز شاهد افزایش میزان گرایش مردم به ورزش‌های عمومی، رشد شاخص‌های ورزش قهرمانی، جهش در توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تقویت دیپلماسی فعال ورزشی از طریق میزبانی مسابقات بین المللی مهم در استان هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم اضافه کرد: امروز گفتمان و رویکرد جدیدی در توسعه ورزش استان ایجاد شده و با تلاش و کار گروهی شاهد رشد خوبی در شاخص‌های مختلف ورزش استان هستیم.

بیرامی ادامه داد: البته بهره گیری از دانش روز ورزش در هیأت‌های ورزشی و دستیابی به ساختارهای علمی در بطن ورزش قهرمانی و حرفه‌ای و همچنین حوزه ورزش همگانی یکی از ملزومات جدی و اصلی ما در این راه است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اظهار کرد: ورزش مقوله‌ای مردمی و نیازمند کار گروهی و تیمی است و ما از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها به ویژه دانش و تجربه اساتید و پیشکسوتان دانشگاهی و معلمان دلسوز ورزشی برای رشد و توسعه ورزش استفاده خواهیم کرد.

بیرامی یادآور شد: در کنار آموزش و حوزه ورزش قهرمانی و همگانی، دیپلماسی ورزشی جایگاه ویژه‌ای برای ما دارد که میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی و آسیایی در استان نشان دهنده توسعه این بخش است.

وی تاکید کرد: نقش معلمان و اساتید برجسته و پیشکسوتان علمی ورزش در توسعه این بخش بسیار مهم بوده و باید از تلاش‌های این قشر ساعی قدردانی کرد.

در این نشست صمیمی که با خاطره گویی و ارائه نقطه نظرات سازنده تعدادی از اساتید، پیشکسوتان و معلمان ورزشی نیز همراه بود، تجدید دیدار استاد و دانشجوهای سال‌های گذشته جلوه ویژه‌ای به آن داده بود.

در خاتمه این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اهدای لوح و هدیه‌ای از معلمان و اساتید حاضر تجلیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha