کد خبر 200902
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳

در گفتگو با «حیات» صورت گرفت؛

توضیح مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان پیرو حواشی جشنواره ملی تئاتر ایثار/ کشف حجابی صورت نگرفت

توضیح مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان پیرو حواشی جشنواره ملی تئاتر ایثار/ کشف حجابی صورت نگرفت

مدیر کل بنیاد شهید استان گیلان پیرو حواشی ایجاد شده در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار ضمن رد هرگونه کشف حجاب در این برنامه، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ روز گذشته اظهارات نماینده ولی فقیه در استان گیلان پیرو کشف حجاب تعدادی از بانوان حاضر در مراسم اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار حاشیه ساز شد.

در توضیح این موضوع محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید استان گیلان و رئیس ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: فعالان فرهنگی حوزه حماسه و ایثار خصوصا فعالان این بخش در حوزه کودکان توجه ویژه ای به موضوعات فرهنگی و ضرورت رعایت قوانین موجود، دارند.

وی ادامه داد: مقوله حجاب یکی از مهمترین موضوعات فرهنگی است که در اجرای برنامه ها، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان به آن توجه دارد. بر همین اساس این موضوع در اختتامیه سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار نیز مورد تاکید ویژه قرار داشت.

داوطلب با بیان اینکه در این مراسم هیچگونه کشف حجابی صورت نگرفت، بیان داشت: ساحت شهدا چنین موضوعاتی را بر نمی تابد اما توجه به تاکیدات و حساسیت های ائمه جمعه برای ما قابل احترام است.  

رئیس ستاد برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر کودک، نوجوان و عروسکی ایثار اذعان داشت: در اجرای برنامه ها توجه به قانون امری ضروری و انکار ناپذیر است که در اختتامیه جشنواره ملی تئاتر ایثار نیز این موضوع در دستور کار قرار داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha