کد خبر 200888
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

سرلشکر سلامی:

راز حیات ملت ایران، مجاهدت مستمر علیه قدرت‌های شیطانی است

راز حیات ملت ایران، مجاهدت مستمر علیه قدرت‌های شیطانی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: راز بقا و حیات جاودان ملت بزرگ ما در طول این ۴۴ سال مجاهدت مستمر آنها علیه قدرت‌های شیطانی است.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ سردار سرلشکر حسین سلامی، در مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب و افتتاحیه اردوهای راهیان نور غرب کشور اظهار داشت: تا وقتی که این اجتماع عظیم، اراده مستحکم و فریادهای دلنشین و زیبا وجود دارد، این سرزمین همانند نگینی در عالم خواهد درخشید.

وی با اشاره به اینکه تاریخ و حافظه مردم هرگز قهرمانان فداکار وطن را فراموش نمی‌کند عنوان کرد: مردم در این سرزمین تا ابد مدیون این فداکاری‌ها هستند و اگر این شهدا و خانواده‌های عزیز شهدا نبودند که جوانان خود را برای فدا شدن در راه اسلام و استقلال این سرزمین بدرقه کنند و اگر نبودند که صبر و رنج از دست دادن عزیزانشان را تحمل نکنند این سرزمین نمی‌ماند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در دنیای امروز هیچ ملت ضعیفی پایدار نمی‌ماند افزود: برای بقا، حیات، زیستن عزتمندانه و زندگی شرافتمندانه باید قوی بود و ایستاد و فداکاری و جانبازی کرد و به آرمان‌های ملت، رهبر و وطن وفادار بود و این راز بقا و حیات جاودان ملت بزرگ ما در طول این 44 سال است که علیه قدرت‌های شیطانی، مجاهدت مستمر داشته‌اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ما توانسته‌ایم با آزادسازی این سرزمین‌ها و تعقیب دشمنان در سرزمین‌های دوردست نشان دهیم این سرزمین اشغال‌شدنی نیست و این ملت شکست‌ناپذیر و سرافراز است و هیچ قدرتی یارای غلبه بر مردم را ندارد و این درس بزرگ تاریخی است که مجاهدان و شهدای ما با مثال‌های فراموش ناشدنی روی زمین آن را اثبات کردند.

 سرلشکر سلامی بیان کرد: ذره ذره خاک این سرزمین آغشته به خون شهدا است و اینجا لاله‌زاری گلگون و خونین رنگ از روح شهادت است؛ در تمام مناطق مرزی کشور ما به ویژه سرزمین‌هایی که روزگاری میدان مبادله آتش بین قوای اسلام و کفر بود و تمام امپراطوری‌ها از آمریکا و شوروی و متحدان منطقه‌ای صدام را حمایت می‌کردند تا انقلاب باشکوه ملت ایران را بشکنند، آغشته به خون شهدا است.

وی گفت: در دفاع مقدس مردانی آمدند که از گلوله‌ها، حرارت آتش بمب‌های دشمن نترسیدند و قدم‌هایشان استوار ماند و جنگیدند تا این سرزمین و ایران بزرگ تحت حاکمیت اسلام آزاد بماند.

سرلشکر سلامی گفت: امروز ایرانِ در حال پیشرفت و مقتدر که قدرت‌های بزرگ یارای ایستادگی در مقابل آن را ندارند، مرزهای مبارزه خود را علیه مستکبران هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای خود گسترش داده و متجاوزان را تعقیب می‌کند و دامنه توانمندی و قدرت سیاسی و دفاعی‌اش تا لبه دریای سرخ و شرق مدیترانه پیش رفته و الگویی برای جوانان مسلمان سایر کشورها است.

وی افزود: جوانانی که در این ارتفاع بر زمین افتادند اسوه‌ها و نمونه‌های درخشانی شدند برای جوانانی که در اقصی نقاط اسلام از عراق تا شامات، لبنان، افغانستان و سایر بلاد اسلامی پیشانی بند جهاد را بر جبین بسته و متجاوزان را در فلسطین اشغالی و سایر نقاط تحت سلطه تعقیب و تنبیه می‌کنند و آثار و تجلیات باشکوه نصرت‌ها و پیروزی‌های آن‌ها به تدریج در حال آشکار شدن است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha