کد خبر 235072
۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران مطرح کرد: 

لشکرهای فاطمیون و زینبیون حاضر در میدان مبارزه با نظام سلطه به برکت خون شهداست 

لشکرهای فاطمیون و زینبیون حاضر در میدان مبارزه با نظام سلطه به برکت خون شهداست 

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: لشکرهای فاطمیون و زینبیون حاضر در میدان مبارزه با نظام سلطه به رهبری آمریکا، به برکت خون شهداست‌. 

به گزارش خبرنگار فرهنگی حیات، عباسعلی کیانی در مراسم بزرگداشت شهدای دانشجو که امروز چهارشنبه ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: شروع دفاع مقدس مرکز ثقل تمدن اسلامی ماست و به همین دلیل، یادی از دفاع مقدس کنیم.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران ادامه داد: ایران در منطقه ای از زمین قرار گرفته که از حیث اقتصادی، مهم ترین منطقه عالم است و اگر خللی در تنگه هرمز ایجاد شود دنیا دچار ازهم‌پاشیدگی اقتصادی جهان می‌شود.

کیانی با بیان اینکه پیروان سه دین بزرگ عالم در این منطقه گرد هم آمده اند، گفت: قاطبه جهان و مردم از این سه دین پیروی می کنند. همچنین، خاورمیانه و ایران در مرکز آن، از نظر استراتژیک نقطه اتصال شرق به غرب عالم است. بنابراین اگر بخواهید از شرق به غرب جهان، باید از این منطقه عبور کنید. به همین دلیل، نگاه قدرت های جهانی به این منطقه است و درصدد ایجاد و توسعه هاب جدیدی به نام اسرائیل هستند. 

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با خطاب قرار دادن جوانان ایران گفت: جوانان بدانید که ایران همیشه اینگونه نبوده است. ما در سرزمینی زندگی می‌کردیم که در اختیار قدرت های بزرگ جهان بود و انقلابی در ایران در زمانی که قدرت های جهان برای نابودی این سرزمین تلاش می کردند، به وقوع پیوست که تاثیر زیادی بر جهان گذاشت. 

کیانی ادامه داد: انقلاب ما به تعبیر امام، انفجار نور بود. امام فرمودند به زودی بسیج جهان اسلام را خواهیم دید و در ادامه دیدیم که در جنگ سوریه، بسیج جهان اسلام به میدان آمد.

وی با اشاره به اینکه لشکرهای فاطمیون و زینبیون به میدان مبارزه با نظام سلطه آمدند و اینها برکت خون شهداست، گفت: زمانی که جنگ ایران و عراق آغاز شد، صدام مصاحبه خود را نیمه تمام گذاشت و گفت مابقی مصاحبه هفته آینده در تهران انجام می شود. آنچه مانع این موضوع شد، مردانگی و ایستادگی و مقاومت زنان و مردان این سرزمین بود که با تمام وجود به میدان آمدند. 

وی در پایان، یاد و خاطره شهیده فائزه رحیمی و شهدای دفاع مقدس را گرامی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha