کد خبر 200832
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

معاون وزیر صمت خبرداد؛

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی راکد

اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای احیای واحدهای تولیدی راکد

معاون وزیر صمت از اختصاص ۲,۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور خبرداد.

به گزارش گروه استان های حیات؛  علی رسولیان صبح پنج شنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختصاص ۲,۵۰۰ میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور اظهار داشت: این برنامه با جدیت در دستور کار قرار دارد و در تمامی استان‌های کشور جشن احیای واحدهای تولیدی برگزار می‌شود.

وی یکی دیگر از مهمترین برنامه‌های در دستور کار وزارت صمت را طرح توازن سرمایه‌گذاری عنوان کرد و گفت: بر اساس سرمایه گذاری در مناطق کمتر برخوردار کشور واحدهای تولیدی بزرگ ایجاد می‌شود.

رسولیان تصریح کرد: ارائه بسته تشویقی به واحدهای تولیدی، توسعه زیرساخت‌ها نظیر تأمین برق و آب، رفع موانع تولید و انتقال پساب از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری به جدیت پیگیری می‌شود.

وی یادآور شد: سازمان در ایجاد ۹۳ پست برق در کشور مشارکت کرده است، که از این تعداد سه مورد در استان چهارمحال و بختیاری است و این آمادگی برای افزایش تعداد پست‌ها وجود دارد.

رسولیان اذعان داشت: در سال گذشته دولت پیشنهاد داد تا قیمت برق برای صنایع افزایش پیدا کند اما با پیگیری‌های انجام شده در راستای حمایت از بخش تولید مجلس با ۵۰ درصد مبلغ پیشنهادی افزایش قیمت برق موافقت کرد و مقرر شد تا از محل درآمد این بخش، ۵۰ درصد به خود شهرک‌های صنعتی بازگردد.

وی ذکر کرد: بر همین اساس از این محل امسال پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی اضافه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha