کد خبر 200829
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

طرح توسعه شهرک صنعتی هفشجان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

طرح توسعه شهرک صنعتی هفشجان چهارمحال و بختیاری آغاز شد

اجرای طرح توسعه شهرک صنعتی هفشجان استان چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در زمینی به مساحت ۸۰ هکتار آغاز شد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح اظهار داشت: امید می‌رود با اعتبارات سفر رییس‌جمهور بتوان ایجاد زیرساخت‌های این طرح را سریع‌تر فراهم و زمینه جذب سرمایه‌گذار را فراهم کرد.

حمیدرضا غفاری افزود: یکی از مصوبات سفر استانی رییس‌جمهور به استان اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد زیرساخت در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که از این میزان اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان از محل منابع استانی و ۲۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی تامین می شود.

وی از اجرای ۱۰۴ طرح عمرانی به مبلغ سه هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در ۲۳ نواحی و شهرک‌های صنعتی استان از سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح‌ها که در حال حاضر ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 هم‌اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۳ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان از جمله شهرک صنعتی تشنیز و ناحیه صنعتی وحدت کیار از دیگر برنامه‌های مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در سفر به استان چهارمحال و بختیاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha