کد خبر 200743
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

در نشست خبری مطرح شد؛

کنسرت مشترک هیراد و راغب ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود

کنسرت مشترک هیراد و راغب ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود

کنسرت مشترک موسیقی پاپ با اجرای حمید هیراد و مصطفی راغب ۲۷ اردیبهشت در سالن وزارت کشور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ نشست خبری کنسرت مشترک حمید هیراد و مصطفی راغب روز چهارشنبه -۱۳ اردیبهشت ماه- در هتل آتانا تهران برگزار شد.

مصطفی راغب در این نشست خبری اعلام کرد: هدف ما در وهله اول، حال خوب مردم و ایجاد انرژی مثبت است که همه به آن‌ نیاز داریم. قرار است این تور از تهران شروع شود و در چند کشور اروپایی ادامه پیدا کند.

حمید هیراد نیز گفت: بزرگ‌ترین هدف ما خوب شدن حال مردمی است که قرار است در کنار هم باشیم.

برنامه ویژه‌ای برای این کنسرت مشترک در نظرگرفته شده و قرار است علاوه بر تهران، این اجرای مشترک در چتد کشور برگزار شود.

راغب درباره ویژگی‌های این کنسرت گفت: می‌خواهیم حس همدلی را به مردم هدیه دهیم. ما با اهنگ‌های مشترکی که داشتیم، این همدلی را ایجاد کردیم و مردم هم ما را پذیرفتند. این می‌تواند یک اتفاق جذاب و شیرین باشد. امیدوارم یک فرهنگ‌سازی شود که ما همه از یک قشر هستیم.

وی ادامه داد: من و حمید تعدادی از کارهای خودمان را اجرا می‌کنیم‌ به‌همراه ۲ کار مشترکی‌که خوانده‌ایم. می‌خواهیم انرژی خوب منتقل کنیم و اهنگ‌های شاد و پرانرژی را اجرا کنیم.

راغب صمن گلایه‌ای عنوان کرد: برخی قوانین سلیقه‌ای، خواننده و مردم را اذیت می‌کند. خواننده می‌خواهد ۲ ساعت بخواند. من در کنسرتی ۲۷ اهنگ خواندم اما در شهر دیگر، گفتند کوتاهش کن و نتوانستم بیشتر از ۱۲ اهنگ‌بخوانم بالاخره مردم، مشکل اقتصادی دارند و می‌خواهند اهنگ بیشتری گوش کنند. مدام کاغذ می‌دهند که کوتاهش کن. از هوادارانم تشکر می کنم که فرهنگ رفتن به کنسرت را دارند و به خواننده استرس وارد نمی‌کنند.

راغب همچنین عنوان کرد: احتمالا سومین کار مشترک‌ ما طی روزهای آینده منتشر شود. ریشه من، موسیقی اصیل است و مگرمی‌شود آواز را از یک‌خواننده ایرانی کسر کرد. حتما در این اجرا، آواز خواهم خواند.

برگزارکننده این کنسرت نیز راجع به حواشی که در چند کنسرت اخیر بابت مساله حجاب به وجود امد و عدم‌تکرار این اتفاق‌ها در کنسرت ۲۷ اردیبهشت گفت: هر اتفاقی می‌تواند یک کنسرت را تحت‌الشعاع قرار دهد و همه‌اتفاقات دست موسسه برگزارکننده نیست اما ما تلاش می‌کنیم برنامه به بهترین شکل برگزار شود. هر جا کار را به مردم بسپاریم ان را به نحو احسن انجام می‌دهند و چون مردم به موسیقی علاقه مند هستند، با تمهیدات سالن، اجرای خوبی را شاهد خواهیم بود.

نماینده آوازی نو افزود: در این کنسرت تلاش شده تا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، صندلی‌های بیشتری با قیمت مناسب در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

وی درباره سوالی راجع به احتمال محدودیت اجرای کنسرت در سالن وزارت کشور گفت: سالن وزارت کشور، با ما نهایت همکاری را داشتند که من از آنها تشکر می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha