کد خبر 214463
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

حضور چهره‌های هنری و سیاسی در کنسرت راغب / بازخوانی نوحه‌های قدیمی اباعبدالله الحسین(ع) توسط راغب

حضور چهره‌های هنری و سیاسی در کنسرت راغب / بازخوانی نوحه‌های قدیمی اباعبدالله الحسین(ع) توسط راغب

محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی با حضور در کنسرت راغب که این شب‌ها در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، بازخوانی نوحه‌های قدیمی برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توسط این خواننده را جذاب و تأثیرگذار برای نسل جوان دانست.

به گزارش  گروه فرهنگی حیات؛ محسن برمهانی شب گذشته 5 شهریور ماه به تماشای کنسرت آیینی چهارپایه عشق با اجرای مصطفی راغب در برج میلاد نشست و در حاشیه این کنسرت، گفت: بازخوانی نوحه‌های قدیمی که از دوران گذشته در ایام محرم و صفر اجرا می‌شد، بسیار برای نسل ما نوستالوژیک و همچنین برای نسل جوان بسیار تأثیرگذار و جذاب است.

وی ادامه داد: ممکن است برخی افراد با اجرای هیأت‌های مذهبی و یا حضور در مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) ارتباطی نداشته باشند، اما با اجرای این کنسرت آنها نیز به اینگونه مراسم‌ها می‌آیند و از اجرای نوحه‌های عزاداری به این سبک و سیاق لذت می‌برند.

بگفته معاون سیما، مصطفی راغب ارادت خود را اینگونه به امام حسین(ع) ادا می‌کند و این اقدام در نوع خود بسیار قابل تقدیر است، چرا که علاوه بر جمعیت حاضر در سالن، بیش از هزار نفر از مخاطبان عمومی نیز این برنامه را نیز ان لاین  تماشا کردند که قطعاً بسیاری از مخاطبان، اهالی هنر و یا نسل جوان هستند.

برمهانی توضیحات خود را اینگونه تکمیل کرد: در میان اهل بیت امام حسین(ع) اندکی فرق دارد و مردم از هر طیف و نگاهی عاشق امام حسین(ع) و از خودگذشتگی ایشان در دفاع از مظلوم و آزادی بشر می‌شوند و این موضوع تنها برای مسلمانان نیست و حتی بسیاری از غیر مسلمانان نیز به این امام بزرگوار ارادت دارند.

پیش از این هم عباس عراقچی، معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه سابق ایران (شنبه 4 شهریور) در اولین اجرای این کنسرت عاشورایی شرکت کردند.

گفتنی است  «کنسرت آیینی چهارپایه عشق» تا ۱۰  شهریورماه از ساعت ۲۰ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت www.miladticket.com  مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که مخاطبان تنها با در دست داشتن بلیت‌های کنسرت که از سایت فوق تهیه کرده‌اند، امکان ورود به سالن و تماشای کنسرت را خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha