کد خبر 200667
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

امکان استفاده از یارانه در بخش حضوری نمایشگاه کتاب فراهم شد

امکان استفاده از یارانه در بخش حضوری نمایشگاه کتاب فراهم شد

قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در توییتی از امکان استفاده از یارانه‌ اختصاص‌یافته در بخش حضوری برای دانشجویان، طلاب، اعضای هیات علمی، اساتید و ناشران خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی حیات؛ علی رمضانی، در توییتی از امکان استفاده از یارانه‌ اختصاص‌یافته در بخش حضوری برای دانشجویان، طلاب، اعضای هیات علمی، اساتید و ناشران خبر داد.

امکان استفاده از یارانه در بخش حضوری نمایشگاه کتاب فراهم شد

قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی نوشت:

«در پاسخ به درخواست مجموعه‌ی ارجمندِ دانشجویان،طلاب،اعضای هیات علمی،اساتید و به ویژه ناشران عزیز،امکان استفاده از یارانه‌ی اختصاص‌یافته در بخش حضوری ⁧نمایشگاه کتاب⁩ ۱۴۰۲ (در محل مصلی امام خمینی ره) فراهم شد. ‏جزئیات به زودی اعلام می‌شود. ‏از همکاران تلاشگرم در پیشرفت مستمر امور سپاسگزارم»

پیش از این مدیر کمیته اداری و مالی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی گفته بود: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۳۶۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۴۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

محمد خلج ادامه افزوده بود: اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور درصورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از هفدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha