کد خبر 200557
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

پراکندگی مجتمع خدمات رفاهی به ۵۰ کیلومتر کاهش می‌یابد

پراکندگی مجتمع خدمات رفاهی به ۵۰ کیلومتر کاهش می‌یابد

مدیر کل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: ۹۸۷ باب مجتمع خدمات رفاهی در سطح شبکه راه‌ها درحال بهره برداری است.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ غلامحسین دغاغله، مدیر کل دفتر حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، گفت: ۹۸۷  مجتمع خدمات رفاهی در سطح شبکه  راه‌ها در حال بهره برداری است و  ۵۸۷ مجتمع هم در حال ساخت است و حدود  ۷۷۵ باب هم در حال رفع موانع با دستگاه‌ها  و ارگان های ذیربط است.

به گفته  مدیر کل دفتر حمل و نقل کالا سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، طبق برنامه ریزی که در حال انجام است با بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی رفاهی میانگین توزیع فاصله توزیع و پراکندگی مجتمع‌ها به ۸۸ کیلومتر می‌رسد.

او می‌گوید: در صورت بهره برداری از مجتمع‌های خدمات رفاهی که در حال ساخت است، میانگین پراکندگی مجتمع‌های خدمات رفاهی  به  ۵۵ کیلومتر  می‌رسد که این خود یک رکود در حوزه بین راهی و سازمان راهداری به شمار می‌رود.

دغاغله گفت:  یک کمیته ویژه‌ای در سطح استان و شهرستان‌ها تعریف شده که اعضای آن در سطح استان عبارت است از  قائم مقام اجرایی سفر، مدیر کل سازمان میراث، مدیرکل سازمان راهداری، حمل و نقل جاده ای، اداره نظارت بر اماکن و رئیس بهداشت و درمان، مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، ستاد اقامه نماز، نماینده تشکل صنفی در سطح استان، از جمله اعضای ویژه نظارت هستند و در سطح شهرستان ادارات ذی ربط این ادارات تشکیل می‌شوند که نظارت‌ها در این حوزه به صورت مستمر ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha