کد خبر 200505
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

وداع باشکوه مردم دیار سربداران با پیکر حمیدرضا الداغی

وداع باشکوه مردم دیار سربداران با پیکر حمیدرضا الداغی

مردم دیار سربداران صبح امروز با حضور در مسجد جامع سبزوار با پیکر حمیدرضا الداغی وداع کردند.

به گزارش گروه استان های حیات؛ مراسم تشییع پیکر حمیدرضا الداغی از صبح امروز با حضور مردم سبزوار آغاز شد.

حمیدرضا الداغی برای ناموس وزنان شهرش از جان  خودگذشت؛ ما همه حرفمان یکی است غیرت برای همه مردم ایران و ایرانی وجود دارد حتی اگر اعتقاداتمان متفاوت باشد اما بحث ناموس که به میان می‌آید غیرت رنگ دیگری پیدا می‌کند و الداغی آن را چه زیبا به رخ همگان کشید.

مراسم تشییع امروز از مسجد جامع شهر سبزوار به سمت گلزار شهدای این شهر در حال برگزاری است  و امام  جمعه شهرستان سبزوار حجت الاسلام غلامرضا مقیسه نماز بر پیکر این جوان با غیرت قرائت کرد.

آری مردم متدین و شهید پرور سبزوار با حضور پرشور در این آیین  بار دیگر نشان دادند که با پاسداشت ارزش‌های انسانی و  اسلامی حامی عفت و حیا در جامعه هستند و  هرگونه هنجار شکنی در این زمینه را محکوم می‌کنند.

در این آیین تشییع پرشکوه که با حضور مسئولان و قشرهای مردم از خیابان بیهق سبزوار برگزار شدخیل عظیمی از دوستداران و ارادتمندان که دلباخته حرکت غیرتمندانه و ارزشی وی شده اند، از شهرهای مختلف خراسان رضوی وروستاهای اطراف سبزوار و حتی دیگر استان‌های دیگر برای تشییع پیکر وی در سبزوار حضور یافته اند.

تشییع کنندگان با  حمل پلاکاردهایی با مضمون حمایت از حجاب و عفاف در جامعه، انزجار خود را از مهاجمان به نوامیس مردم را اعلام کردند و با شعارهای لبیک یا حسین (ع)، هیهات من الذله، و حامی  ولایت هستیم.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، معاون امنیتی و مدیرکل سیاسی استانداری خراسان رضوی و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در این مراسم تشییع نیز حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی نژاد،معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت زیارت استاندار خراسان رضوی  در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهارداشت: طبیعی است که کسی نتواند در مقابل احساس مسئولیت نسبت به ناموس مردم کوتاهی و بی توجهی کند  و این عزیز تابلو روشنی از سیمای مردم ایران بود که عزت، شرف و غیرت را در مقابل افرادی که بی غیرتی، بی شرفی و بی عزتی را می‌خواهند رواج دهند، به نمایش گذاشت.

وی با بیان این مطلب که حمیدرضا الداغی غیرت و مردانگی را به نمایش گذاشت گفت: مردم مشهد امروز آمدند تا از ناموس داری و غیرتمندی این جوان عزیز عقب نمانند و بر این خط باطلی که رسانه‌های دشمن به آن دامن می زنند، خط بطلان بکشند.

وداع باشکوه مردم دیار سربداران با شهید غیرت/ تشییع پیکر شهید الداغی بر روی دستان مردم سبزوار

وداع باشکوه مردم دیار سربداران با شهید غیرت/ تشییع پیکر شهید الداغی بر روی دستان مردم سبزوار

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha