کد خبر 200403
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸

زارع خبر داد؛

بهسازی آسفالت و ایزوگام ۵۰۰ مدرسه استان تهران با اعتبار ۱۴۲ میلیارد تومانی

بهسازی آسفالت و ایزوگام ۵۰۰ مدرسه استان تهران با اعتبار ۱۴۲ میلیارد تومانی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در دو مرحله، اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس اختصاص یافته است.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، تلاش جهادگران مدرسه‌ساز در نوسازی مدارس برای بهبود وضعیت فضاهای آموزشی با جدیت و کاری انقلابی در حال انجام است.

عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در خصوص توجه ویژه به بهسازی آسفالت محوطه مدارس در تهران گفت: با همت دولت و مجلس محترم اعتبارات قابل توجهی از محل قیر رایگان در اختیار نوسازی مدارس قرار گرفت تا بتوانیم بسیاری از مشکلات مربوط به محوطه و ایزوگام مدارس را برطرف کنیم.

وی افزود: دولت محترم و در رأس آن رئیس جمهوری کشورمان با همکاری نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های مستمر ستاد سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور این امکان را به وجود آوردند تا بتوانیم مشکلات آسفالت و ایزوگام بسیاری از مدارس که سال‌ها با مشکلاتی همراه شده بود، مرتفع شوند.

زارع با بیان اینکه در دو مرحله، اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس در اختیار نوسازی مدارس استان تهران قرار گرفته است، افزود: در مرحله نخست تخصیص اعتبارات و برگزاری مناقصه عمومی، آسفالت محوطه قریب به ۳۰۰ مدرسه در قالب ۴۰۰ هزار مترمربع در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران بهسازی می‌شوند.

وی ادامه داد: کار بهسازی آسفالت محوطه این ۳۰۰ مدرسه هم‌زمان با شروع سال ۱۴۰۲ و به صورت شبانه‌روزی حتی در تعطیلات عید نوروز در حال انجام است و تیم‌های مربوط به آسفالت در مناطق مختلف آموزش و پرورش مستقر و مطابق اولویت‌بندی در حال روکش آسفالت محوطه مدارس نیازمند بهسازی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به دومین مرحله تخصیص اعتبار و مناقصه عمومی مربوط به بهسازی آسفالت محوطه مدارس اشاره و گفت: در مرحله دوم اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ۲۴ میلیارد تومان آن مربوط به ایزوگام مدارس و ۳۸ میلیارد تومان آن مربوط به بهسازی روکش آسفالت محوطه مدارس می‌باشد.

زارع تصریح کرد: مطابق برنامه‌ریزی انجام شده، پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۲۰۰ مدرسه در شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران در مرحله دوم این طرح مورد بهسازی ایزوگام و آسفالت محوطه قرار گیرند.

وی عنوان کرد: تلاش مجموعه نوسازی مدارس در استان تهران ایجاد شرایط مناسب تحصیل برای دانش‌آموزان عزیز است و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha