کد خبر 200376
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

راز اجساد درون چاه در کوشک خمینی‌شهر برملا شد/ قتل پدر و مادر به دست فرزند

راز اجساد درون چاه در کوشک خمینی‌شهر برملا شد/ قتل پدر و مادر به دست فرزند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری پسر جوانی که پدر و مادر پیر خود را به قتل رسانده و داخل چاه آب داخل خانه انداخته بود ظرف 4 ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۹ روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف اجساد یک زن ۶۵ ساله و شوهر ۷۳ ساله از داخل چاه آب داخل خانه‌ای در یکی از محله‌های شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی‌شهر بلافاصله تیمی متشکل از کارآگاهان و کارشناسان بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان در محل حضور یافتند.

وی افزود: پس از خارج شدن اجساد این زن و شوهر از عمق ۱۰ متری چاه آب داخل منزل مسکونی بررسی‌های تخصصی و علمی بر روی آن‌ها انجام گرفت و در نهایت با تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی و هوشمندانه صورت گرفته مشخص شد پسر چهارم این زن و شوهر که جوانی ۴۱ ساله و دارای مشکلات و اختلالات روانی بود حدود ۴ ساعت قبل به منزل پدر و مادر خود آمده و با ضربات چکش آن‌ها را به قتل رسانده و پس از انداختن اجسادشان به درون چاه آب منزل از صحنه متواری شده است.

ترکیان ادامه داد: با اطلاعات به دست آمده و مشخص شدن عامل اصلی قتل این زن و شوهر عملیات ردیابی و جستجو برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ویژه کارآگاهان قرار گرفت و تنها ۴ ساعت پس از وقوع حادثه فرد مذکور در یکی از محله‌های خمینی‌شهر دستگیر و پلیس آگاهی این شهرستان انتقال یافت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: متهم پس از حضور در پلیس آگاهی ضمن اعتراف به قتل پدر و مادر خود به دلیل بی‌توجهی پدر و مادرش و تبعیض‌هایی که بین او و سایر فرزندانشان قائل می‌شدند و مرتب از سوی آن‌ها در بیمارستان‌های اعصاب و روان بستری می‌شده به خشم آمده و روز گذشته پس از فرار از بیمارستان نقشه انتقام گرفتن از پدرو مادرش را عملی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با اعترافات صریح متهم به قتل پدر و مادرش در این خصوص پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha