کد خبر 200320
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد؛

کشف احتکار ۶ تن گوشت و مرغ تنظیم بازار در همدان

کشف احتکار ۶ تن گوشت و مرغ تنظیم بازار در همدان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار ۶ تن گوشت و مرغ تنظیم بازار از سرد خانه یک واحد مرغ فروشی توسط تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی در همدان خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛  مرضیه یونسی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برابر خبر واصله یک واحد صنفی در یکی از شهرک‌های همدان اقدام به احتکار گوشت و مرغ تنظیم بازار کرده لذا بعد از ظهر روز گذشته رئیس شعبه گشت سیار این داره کل با همکاری نمایندگان اطلاعات، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و صمت به صورت سرزده به محل مراجعه که با توجه به عدم همکاری متصدی واحد با دستور دادستان قفل مغازه شکسته و با ورود به داخل مقدار ۲ تن گوشت قرمز منجمد و ۴ تن مرغ منجمد تنظیم بازار کشف و پس از بارگیری دستور توزیع آن در شبکه توزیع داده شد و واحد صنفی نیز تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی افزود: در همین راستا در بازرسی از واحدهای تولیدی با مراجعه به کارخانه سوسیس و کالباس مقدار ۸۰۰ کیلو گرم مرغ عرضه خارج از شبکه کشف و پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان ادامه داد: همچنین یک واحد مرغ فروشی در شهر بهار به دلیل گرانفروشی مرغ به قیمت ۸۰ هزار تومان به مدت ۵ روز نصب پرده شد.

یونسی خاطرنشان کرد: مقدار ۲۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف گذشته نیز از یک واحد مرغ فروشی کشف و معدوم شد.

وی بیان کرد: ضمن تشکر از همه دستگاه‌های همراه و اخطار جدّی به واحدهای متخلف در خصوص برخورد قاطع تعزیرات حکومتی، از کسبه عزیزی که با رعایت قانون و رعایت حقوق مصرف کنندگان در حفظ آرامش بازار سهیم هستند نیز سپاسگزاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha