کد خبر 200190
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

گازرسانی به روستاهای سرپل‌ذهاب با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است

گازرسانی به روستاهای سرپل‌ذهاب با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال انجام است

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به روستاهای شهرستان سرپل‌ذهاب با ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار و توسط ۱۴ گروه پیمانکار اجرایی در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های حیات؛ «شهریار حیدری» در حاشیه بازدید از پروژه های گازرسانی به روستاهای مناطق سرقلعه و جگیران، پشت تنگ و دشت ذهاب شهرستان سرپل ذهاب، افزود: امروز بازدیدی از پروژه های گازرسانی به مناطق سرقلعه و جگیران، پشت تنگ و دشت ذهاب باحضور مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه و جمعی از مدیران شهرستانی انجام شد و روند اجرایی طرح ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: تدبیر مناسب مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه و همکاری خوب مردم باعث شده که پروژه های گازرسانی به مناطق روستایی شهرستان از چهارماه پیش با سرعت بیشتری دنبال شود.

نماینده مردم غرب کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شهرستان سرپل ذهاب که جنگ تحمیلی و زلزله را تجربه کرده اند، شایسته بهترین خدمات هستند از این رو گازرسانی به این مناطق، یکی از مطالبه های اصلی مردم است که با تلاش مدیران و پیمانکاران و همکاری خود مردم انجام خواهد شد و مردم بخش دشت ذهاب نیز صاحب گاز خواهند شد.

۵۰ درصد از روستاهای سرپل‌ذهاب گازرسانی شده است

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: هم اکنون ۵۰ درصد از مناطق روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردارند و ۵۰ درصد روستاهای باقی مانده نیز با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی عملیات گازرسانی به آن ها در حال انجام است.

«صدرالله بابلی» افزود: عملیات گازرسانی به روستاهای باقیمانده سرپل‌ذهاب در هفت جبهه در حال اجرا است و پیمانکاران به صورت جهادی در حال کار هستند.

وی اظهار کرد: از ۲۰۸ روستای شهرستان که ۱۸۵ روستا دارای سکنه هستند و تاکنون ۵۷ روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب در ادامه گفت: قول مساعد مدیرعامل گاز استان کرمانشاه برای گازدار شدن روستاهای باقیمانده قبل از زمستان امسال است که امید است شاهد تکمیل پروژه ها و گازدار شدن باقی روستاهای فاقد گاز در شهرستان باشیم.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه نیز گفت: با پیگیری های نماینده مردم غرب کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی پروژه های گازرسانی در منطقه سرعت مناسبی پیدا کرده که قابل قدردانی است.

«ناصر حسینی» افزود : هم اکنون ۱۴ گروه کاری و هشت پیمانکار اجرایی در مناطق مختلف سرپل‌ذهاب فعال هستند که شهرستان سرپل ذهاب به صورت ۱۰۰ درصدی از نعمت گاز منتفع شوند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با ۹۰ هزار نفر جمعیت، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha