کد خبر 200139
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

سامانه جست‌وجوی شغل با نسخه به‌روز آغاز به کار کرد

سامانه جست‌وجوی شغل با نسخه به‌روز آغاز به کار کرد

سامانه جست‌وجوی شغل با هدف حل دغدغه‌های مدیران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی‌، بهبود ارائه خدمات آنها و ایجاد شفافیت در بازار کار با نسخه به‌روز شده‌تر آغاز به کار کرد و در اختیار کارجویان و کارفرمایان قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ وزارت کار سامانه جست‌وجوی شغل را با هدف کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل، اتصال سریع کارجو و کارفرما به یکدیگر و ایجاد پویایی در بازار کار دی ماه سال ۱۴۰۰ راه‌اندازی کرد.

این سامانه از دو بخش جست‌وجوی نیروی کار و فرصت شغلی تشکیل و به گونه‌ای طراحی شده که کارجویان به شکل مستقل وارد سامانه می‌شوند و در آن ثبت نام می‌کنند و پس از تکمیل رزومه، فرصت‌های شغلی مورد نظر را جست‌وجو و در صورت نیاز درخواست استخدام خود را در سامانه ثبت می‌کنند.

جویندگان کار با وارد کردن نشانی shoghl.mcls.gov.ir و انتخاب گزینه ثبت نام کارجو و درج اطلاعات هویتی می‌توانند نسبت به اخذ نام کاربری و کلمه عبور اقدام کرده و سپس از گزینه ورود به پنل کاربران وارد سامانه شده و اطلاعات شغلی خود را به ثبت برسانند.

سامانه جست‌وجوی شغل در حال ارائه خدمت به متقاضیان کار و کارفرمایان بود تا اینکه در روزهای اخیر با نسخه به روزتر و شکل ظاهری متفاوت‌تری آغاز به کار کرد.

این به‌روزرسانی در راستای رفع دغدغه‌های مدیران دفاتر مشاوره شغلی و کاریابی پس از انجام آزمایشی توسط دفاتر کاریابی منتخب و اعلام رضایت آنها صورت گرفت و سامانه جدید جست‌وجوی شغل جهت استفاده عموم ذینفعان آماده بهره‌برداری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha