کد خبر 167762
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

«حیات» گزارش می دهد؛

تقدیر رییس بنیاد شهید از «زینب شیری» دختر خردسال حافظ قرآن

تقدیر رییس بنیاد شهید از «زینب شیری» دختر خردسال حافظ قرآن

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شب گذشته در گردهمایی محفل از «زینب شیری» دختر خردسال حافظ قرآن و فرزند شهید مدافع حرم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، شب گذشته گردهمایی برنامه تلویزیونی «محفل» با حضور داوران، استعدادهای برتر قرآنی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، علی فروغی مدیر شبکه سه سیما و جمع کثیری از مشتاقان فرهنگ قرآنی در سالن مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در این گردهمایی که به صورت زنده از شبکه های سه سیما و قرآن درحال پخش بود شرکت کنندگان برنامه در بخش‌های مختلفی حضور پیدا کردند و آیاتی از کلام الله را برای حاضران به صورت زنده تلاوت کردند.

در ادامه نیز، حمیدرضا احمدی‌وفا، محمدرضا پورزرگری، حسین فردی، جعفر فردی، سعید پرویزی، مسعود نیکدستی و مهدی غلام‌نژاد که از مهمانان برنامه محفل بودند روی جایگاه آمده و در کنار احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد و حسنین الحلو، دقایقی را به منافسه پرداختند.

همچنین در این مراسم از مادران تعدادی از حافظان نوجوان و خردسال قرآن کریم که در قسمت های پیشین برنامه نیز حضور داشتند دعوت شد تا به روی جایگاه بیایند. مادرانی که قطع به یقین اگر همت و پشتکارشان نبود فرزندانشان نمی توانستند این افتخار بزرگ را نصیب خود کنند.

به گزارش حیات، این حضور با تشویق بی امان و طولانی مدت حاضران در مراسم همراه شد و با نظر جمعیت حاضر در مراسم، از زینب شیری جعفرزاده حافظ قرآن و فرزند شهید مدافع حرم به نمایندگی از تمام این مادران و فرزندان تجلیل به عمل آمد. همچنین مجری برنامه اعلام کرد از سوی قاضی زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید برای این حافظ قرآن هدیه ای ویژه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، برنامه محفل با حضور اکثر قاریان، حافظان و فعالان قرآن کریم و با حمایت همه جانبه جامعه قرآنی کشور، تولید و در ایام پیش از افطار با اجرای رسالت بوذری از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و به سرعت توانست عنوان پر مخاطب‌ترین برنامه را به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها