کد خبر 167156
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

مهاجم اسبق استقلال: قهرمانی در لیگ برتر فقط حق استقلال است

مهاجم اسبق استقلال: قهرمانی در لیگ برتر فقط حق استقلال است

فرد ملکیان مهاجم اسبق استقلال گفت: زیباترین فوتبال را استقلال در این فصل به نمایش می‌گذارد و حق آبی پوشان است که قهرمان شوند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ فرد ملکیان درباره شرایط آبی پوشان اظهار داشت: استقلال در حال حاضر بهترین تیم لیگ برتر است. این تیم در بهترین شرایط به دربی تهران رسید. زدن 6 گل مقابل هوادار آن هم در نیمه دوم نشان از قدرت سرمربی تیم در نیمه مربیان دارد. دربی شرایط خاص خودش را دارد اما هر تیمی که برنامه‌های تاکتیکی را در زمین پیاده کند پیروز میدان است. استقلال بازیکنان بسیار تاثیرگذاری دارد و به خصوص در خط حمله این تیم سرعت بسیار بالایی دارد که مدافعان حریف چاره‌ای جز تسلیم شدن ندارند.

ملکیان در ادامه خاطرنشان کرد: وجود مربع طلایی مهدی قایدی، محمد محبی، آرش رضاوند و سعید مهری در ترکیب استقلال بی نظیر است. این چهار نفر تاکتیک‌های مختلفی را برای باز کردن دروازه حریف در زمین اجرا می‌کنند و بعید می‌دانم مدافعان پرسپولیس کار خاصی را انجام دهند و مغلوب آنها می‌شوند. البته استقلال بازیکنان دیگری هم دارد که بسیار تأثیرگذارند. مثل کوین یامگا و رافائل سیلوا که جو ورزشکار تاثیری در بازی آنها ندارد و دو بازیکن با ثبات در ترکیب استقلال هستند.

مهاجم آبی پوشان گفت: بدون شک زیباترین فوتبال را استقلال در این فصل به نمایش می‌گذارد و حق آبی پوشان است این فصل قهرمان شوند، در ابتدای فصل ساپینتو به دلیل عدم شناخت فوتبال ایران نتایج خوبی را کسب نکرد اما این مربی نشان داد صاحب سبک است و حریفان رو به خوبی آنالیز می‌کند.

ملکیان در پایان تاکید کرد: می‌توانم پیش بینی کنم استقلال، پرسپولیس را شکست می‌دهد و با سه امتیازی که در دربی کسب می‌کند قهرمانی این فصل جشن می‌گیرد چرا که مطمئنم سپاهان امتیاز از دست می‌دهد و این استقلال است که دوباره قهرمان خواهد شد

برچسب‌ها