کد خبر 167115
۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

فرمانده مرزبانی خوزستان خبر داد

کشف محموله 70 تنی مرغ منجمد قاچاق در دروازه مرزی شلمچه

کشف محموله 70 تنی مرغ منجمد قاچاق در دروازه مرزی شلمچه

فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف شش دستگاه تریلر سردخانه‌دار حاوی 70 تن مرغ منجمد قاچاق توسط مرزبانان خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سردار لطفعلی پاکباز امروز (28 فروردین‌ماه) با اعلام این خبر گفت: روز گذشته و در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، ماموران هنگ مرزی خرمشهر مستقر در پست کنترلی شلمچه در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی، از قصد قاچاقچیان مبنی بر خروج محموله مرغ یخ‌زده از مرزهای کشور آگاه شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران پس از شناسایی محل توقف شش دستگاه خودرو یخچال‌دار حامل بار مرغ منجمد در یکی از سوله‌های  شرکت‌های مستقر در دروازه مرزی شلمچه، افزود: ماموران با توقیف خودروها، در بازرسی از آن‌ها 70 تن مرغ منجمد که با هدف انتقال و خروج غیر قانونی از کشور بارگیری شده بود را کشف و توقیف کردند.

سردار پاکباز در پایان با اشاره به دستگیری شش متهم در این زمینه گفت: کارشناسان، ارزش محموله کشف‌شده را بیش از 60 میلیارد ریال برآورد کردند که به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

برچسب‌ها