کد خبر 166989
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

طرح هادی 37 روستای شهرستان اردبیل با 18 میلیاردتومان هزینه بازنگری و اجرا شده است

طرح هادی 37 روستای شهرستان اردبیل با 18 میلیاردتومان هزینه بازنگری و اجرا شده است

فرماندار اردبیل از اجرای طرح هادی 37 روستا و بازنگری طرح هادی 37 روستای دیگر شهرستان اردبیل با اعتبار 18میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل 27 فروردین در مراسم افتتاح طرح هادی روستای طالب قشلاقی شهرستان اردبیل اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون طرح هادی در 37 روستای شهرستان اردبیل اجرا و در 37 روستای شهرستان هم بازنگری طرح هادی انجام شده است.

وی گفت: به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستاهای طالب قشلاقی و علی قشلاقی و ینگجه ملامحمد حسن با اعتبار 6 میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

فرماندار اردبیل گفت: برنامه ریزی شده در راستای تحقق مطالبات روستاییان، طرح هادی در روستاهایی که اجرا نشده اجرایی شود و در این زمینه از ظرفیت اعتبارات استان و شهرستان استفاده می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: عمران وآبادانی روستاها در شهرستان اولویت اساسی است و در این زمینه پروژه های مختلفی در شهرستان اجرا می شود.

وی از ارائه تسهیلات 200 میلیونی مسکن به روستاییان خبرداد و گفت: این تسهیلات با سود کم به روستاییان اعطا می شود و انتظار می رود روستاییان ازاین فرصت برای ساخت مسکن استفاده کنند.

برچسب‌ها