کد خبر 166949
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

سپاهان یک- مس رفسنجان صفر

سپاهان یک- مس رفسنجان صفر

مغانلو با پاس زیبای رضاییان و در دقیقه 5 دروازه مس را باز کرد تا ورزشگاه زرد پوش از شادی منفجر شود.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ دقیقه 5: کار ترکیبی زیبای بازیکنان سپاهان با فرار رامین رضاییان از جناح راست شروع شد. رامین پا به توپ وارد محوطه شد و پاس بی‌نقص رضاییان در دهانه دروازه به شهریار مغانلو رسید و شهریار با بغل پای بی‌نقص دروازه لک را باز کرد تا زردپوشان در کمتر از پنج دقیقه از حریف پیش بیفتند.

 

زردپوشان اصفهانی در مهمترین دیدار تا پایان فصل و قهرمانی، در نقش جهان اصفهان میزبان مسی‌ها هستند.

حساس‌ترین بازی هفته از ساعت 20:45 در نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود. شاگردان مورایس در مسیر قهرمانی، آزمون سختی مقابل مس رفسنجان پیش رو دارند. هر دو تیم در فرم بسیار خوبی قرار دارند و شاگردان ربیعی در پنج دیدار گذشته تنها یک شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس را تجربه کردند. آنها با پیروزی در 4 دیدار دیگر و ثبت چهار کلین شیت، بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارند. رفسنجانی‌ها با دفاع هماهنگ و تیمی، برای هر تیمی دردسر ساز خواهند بود.

در سمت مقابل میزبان اصفهانی بخت اصلی قهرمانی در این فصل است. شاگردان مورایس هم در 5 دیدار گذشته خود تنها یک شکست مقابل تراکتور را پشت سر گذاشتند و با تساوی مقابل آلومینیوم در سه رقابت دیگر پیروز شدند. با توجه به شکست سپاهان در هفته گذشته در تبریز و دیدارهای باقی مانده، بازی امروز از حساسیت خاصی برای سپاهان در مسیر بالا بردن جام، برخوردار است. زردپوشان در طول لیگ با حفظ فرم خوب و روند امتیاز گیری مثبت حالا بخت اصلی قهرمانی هستند و سه امتیاز بازی امروز کمک بزرگی برای قهرمانی این تیم در لیگ برتر خواهد بود. به ویژه اینکه آنها در ورزشگاه خانگی و مقابل پرشور های زرد از مس، پذیرایی می‌کنند.

ورزشگاه: نقش جهان (اصفهان) / تماشاگر:

داور: مرتضی منصوریان؛ کمک‌ها: محمدرضا منصوری، یعقوب سخندان؛ داور چهارم: میثم حیدری؛ ناظر داوری: مسعود مرادی

ترکیب سپاهان: 

 

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، نیلسون جونیور، محمد دانشگر، رامین رضاییان، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، امید نورافکن، عیسی مرادی، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

در حاشیه:

* حساس‌ترین بازی هفته 26، قربانی تقویم شلوغ. دیدار دو تیم سپاهان و مس رفسنجان فقط از طریق شبکه اصفهان پخش خواهد شد.

* بلیت‌های این دیدار برای هواداران توسط باشگاه رایگان اعلام شد تا شرایط برای طوفان زرد در ورزشگاه فراهم شود.

برچسب‌ها