کد خبر 166845
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال؛

شماتیک/ ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار؛ جای خالی خارجی‌ها

شماتیک/ ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار؛ جای خالی خارجی‌ها

تیم فوتبال استقلال امروز با دو غایب به مصاف هوادار می‌رود و ساپینتو مجبور است دو تغییر در ترکیبش اعمال کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز و از ساعت 19:30 باید در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف هوادار تهران برود و در شرایطی پا به این مسابقه مهم و حساس می‌گذارد که با توجه به برتری پرسپولیس مقابل مس کرمان در بازی روز گذشته، باید برای عقب نماندن از رقیب خود و حفظ جایگاهش در جدول لیگ برتر با دست پر از زمین مسابقه خارج شود.

این بازی تحت تاثیر دربی پایتخت خواهد بود و استقلالی‌ها هم به خاطر بازی حساس هفته آینده شاید کمی محتاطانه عمل کنند ولی خوب می‌دانند این احتیاط نباید به نتیجه بازی ضربه بزند.

در دروازه استقلال مثل همیشه کاپیتان این تیم سیدحسین حسینی بازی می‌کند و یک خط جلوتر عارف غلامی و جعفر سلمانی مثل همیشه حضور ثابتی دارند ولی دو تغییر اجباری بنا بر محرومیت بابت اخطارهای بازی گذشته مقابل آلومینیوم به ساپینتو تحمیل شده که دو بازیکن خارجی این تیم یعنی سیلوا و یامگا هستند که بدین ترتیب فضا برای بازی مرادمند به عنوان زوج غلامی در دفاع میانی و صالح حردانی به عنوان مدافع راست باز خواهد شد.

در خط هافبک استقلال به ترکیب مورد نظرش رسیده و مثل همیشه با مثلث چشمی، مهری و رضاوند بازی می‌کند و در خط حمله هم زوج بوشهری به عنوان وینگر در سمت چپ و راست در کنار ارسلان مطهری به عنوان مهاجم نوک به میدان خواهند رفت.

سید حسین حسینی، عارف غلامی، حسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، روزبه چشمی، سعید مهری، ارسلان مطهری، محمد محبی و مهدی قایدی.

 

برچسب‌ها