کد خبر 166592
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶

اطلاعیه هواپیمایی چابهار درباره گران‌فروشی پروازهای این شرکت/ اضافه دریافتی پرداخت می‌شود

اطلاعیه هواپیمایی چابهار درباره گران‌فروشی پروازهای این شرکت/ اضافه دریافتی پرداخت می‌شود

هواپیمایی چابهار ضمن هشدار به چارترکنندگان و آژانس‌های مسافرتی متخلف، اعلام‌کرد: مسافرینی که بلیت با نرخ خارج از قیمت مصوب خریداری کرده‌اند؛ با ارائه مدارک، اضافه پرداختی خود را پس می‌گیرند.

به گزارش گروه اقتصادی حیات؛ بعد از شرکت هواپیمایی معراج، هواپیمایی چابهار نیز اعلام‌کرد که فروش بلیت‌های این شرکت با نرخی بیشتر از قیمت مصوب‌، مورد تایید نبوده و در صورت اثبات، برخورد قاطع با متخلفین صورت خواهد پذیرفت.

روابط عمومی هواپیمایی چابهار امروز (سه شنبه) اعلام کرده است: در پی اعلام گزارش‌هایی مبنی بر فروش بلیت هواپیما در برخی از مسیرهای داخلی با نرخی بالاتر از قیمت مصوب؛ هواپیمایی چابهار ضمن هشدار به چارترکنندگان و آژانس‌های مسافرتی متخلف، از مسافرینی که اقدام به خرید بلیت با نرخی بالاتر از نرخ مصوب و غیر واقعی این شرکت کرده‌اند، دعوت می‌کند تا با ارائه مدارک به معاونت بازرگانی چابهار ایر و ثبت شکایت، مبلغ اضافه واریزی خود را پس بگیرند.

در صورتی که فروشندگان و چارتر کنندگان متخلفی که بلیت با نرخ بیشتر از قیمت مصوب به مسافرین فروخته و از عودت وجه دریافت شده اضافی خودداری کنند، ضمن معرفی به مراجع نظارتی، قطع همکاری از سوی هواپیمایی چابهار صورت خواهد پذیرفت.

همچنین با دستور مدیرعامل هواپیمایی چابهار؛ مقرر شد تا اطلاع ثانوی در پای کانتر پذیرش مسافرین هواپیمایی چابهار بصورت محسوس و نامحسوس از مسافرین در خصوص نرخ بلیت خریداری شده نظرسنجی شود و در صورت مشخص شدن تخلف برخورد با فروشنده بلیت صورت بپذیرید.

به گزارش ایرنا این شرکت هواپیمایی در مسیرهای کیش، قشم، زاهدان و چابهار پروازهای برنامه‌ای دارد.

برچسب‌ها