کد خبر 166513
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

استاندار سمنان: اعتبار اجرای سند توسعه قرآنی را تأمین می‌کنیم

استاندار سمنان: اعتبار اجرای سند توسعه قرآنی را تأمین می‌کنیم

استاندار سمنان تدوین سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در این استان را اقدامی ارزشمند خواند و درباره تأمین اعتبار اجرایی شدن مفاد این سند قول مساعد داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان که به بحث و بررسی در خصوص توسعه فعالیت‌های قرآنی در این استان اختصاص داشت، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیازهای اعتباری اجرایی شدن این سند را با همکاری دستگاه‌های مختلف برآورد کند و برای تأمین اعتبار به استانداری سمنان ارائه دهد.

وی، از اقدامات صورت‌گرفته برای تدوین سند فعالیت‌های قرآنی و فعالیت‌های دستگاه‌های عضو شورای فرهنگ عمومی استان در این خصوص تقدیر کرد.

در این نشست که به ریاست نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و با حضور سایر اعضا برگزار شد، مدیران کل آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، صداوسیما، مدیر حوزه علمیه خواهران و نیز رئیس دانشگاه سمنان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را برای توسعه فعالیت‌های قرآنی و اجرای مفاد سند قرآنی این استان ارائه کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به نمایندگی از سایر مدیران استان در این گزارش خواستار اختصاص اعتبار برای اجرای مفاد سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در این استان شد.

در این نشست، معرفی‌نامه بیمه فعالان قرآنی به نمایندگی به سه تن از فعالان قرآنی استان سمنان توسط نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان اعطا شد.

برچسب‌ها