کد خبر 165732
۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

مراسم تشییع پیکر شهیدان حیدری و مهقانی برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهیدان حیدری و مهقانی برگزار شد

صبح امروز 15 فروردین ماه مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی حیات، صبح امروز 15 فروردین ماه مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم میلاد حیدری و مقداد مهقانی جعفرآبادی در میدان امام حسین (ع) با حضور مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ای شهیدان، زیارتتان قبول باشد که در مهمانی خدا از برگزیدگان و پیشتازان بودید و‌این شهادت بر شما مبارک باد.

وی افزود: ما امنیت و حیات خود را از شهدا داریم و فراغ این 2 شهید بسیار سخت است، اما شادمان باشید که این 2 شهید به مهمانی خاص خدا وارد شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همرزمان این شهدا در نیروهای مسلح انتقام خون شهدا را از رژیم اشغالگر اسرائیل خواهند گرفت گفت: ما در این میدان مقدس با خدا پیمان می‌بندیم و تا نابودی رژیم صهیونیستی آرام نخواهیم گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: هر چه جوانان ما را به شهادت رساندند، ملت با ایستادگی بیشتر آمد و ببینید که چگونه مردم راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی ادامه داد: دنیای استکبار بداند که فرزندان این انقلاب و نظام آماده اند تا مرگ تدریجی تو را سرعت بخشند و ‌‌روزی در همین میدان امام حسین (ع) پیروزی بر کفر را جشن خواهیم گرفت.

گفتنی است؛ شهیدان مدافع حرم سرگرد پاسدار میلاد حیدری و سروان پاسدار مقداد مهقانی جعفرآبادی در حمله جنایتکارانه سحرگاه جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسیده اند.

برچسب‌ها