کد خبر 165019
۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

دستگیری 778 مجرم اقتصادی در کشور

دستگیری 778 مجرم اقتصادی در کشور

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری 778 مجرم اقتصادی و تشکیل 764 پرونده در زمینه مقابله و مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد ریال در کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین رحیمی" در جلسه قرارگاه نوروزی امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی کشور با توانی مضاعف به انجام وظایف و ماموریت های ذاتی خود مشغول هستند، اظهار داشت: از شروع تعطیلات نوروزی تا به امروز در مجموع کشفیات پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی در حوزه های برخورد و مقابله با احتکار، اخلال در نظام اقتصادی کشور 80 مورد پرونده به ارزش تقریبی بیش از 8 هزار میلیارد ریال تشکیل و پیگیری و در این زمینه 89 نفر متهم دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به تشکیل 684 پرونده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در زمینه های مقابله با قاچاق سوخت، دام و ... به ارزش بیش از 2 هزار و 500 میلیارد ریال اظهار داشت: در این زمینه 689 نفر متهم دستگیر شده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در مجموع در این مدت 764 پرونده به ارزش بیش از 10 هزار میلیارد ریال تشکیل و در این زمینه 778 نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: گشت های پلیس امنیت اقتصادی به صورت مستمر در حال انجام وظیفه ذاتی خود که برخورد مقتدرانه با جرایم و مفاسد اقتصادی است.

برچسب‌ها