کد خبر 164967
۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

حسن روشن در گفتگو با «حیات»:

قهرمان لیگ تا روز آخر مشخص نمی‌شود/ من بودم قایدی را دعوت می‌کردم ولی نباید از قلعه‌نویی ایراد گرفت

قهرمان لیگ تا روز آخر مشخص نمی‌شود/ من بودم قایدی را دعوت می‌کردم ولی نباید از قلعه‌نویی ایراد گرفت

پیشکسوت فوتبال از تصمیم سرمربی تیم ملی در خصوص دعوت از بازیکنان حمایت کرد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص عملکرد استقلال در هفته‌های اخیر اظهار داشت: استقلال توانسته به انسجام خوبی در خط حمله برسد و راه‌هایی برای رسیدن به دروازه حریف دارد که با توانایی‌های بازیکنان هم مطابقت دارد. ارسلان مطهری به عنوان مهاجم خط دفاع حریف را به خودش مشغول می‌کند و فضا در اختیار بازیکنان دیگر قرار می‌گیرد. 

وی افزود: در خط دفاعی عملکرد فردی بازیکنان قابل قبول است ولی انسجام دفاعی لازم در تیم وجود ندارد و به اصطلاح استقلال راحت گل می‌خورد. با رفع شدن این مشکل تیم می‌تواند امتیازات خوبی در ادامه فصل بگیرد. 

پیشکسوت استقلال در رابطه با شانس قهرمانی این تیم عنوان کرد: به نظرم بازی‌های باقی مانده سپاهان از استقلال و پرسپولیس راحت تر است ولی استقلال اگر به همین روند خوبش ادامه دهد شانس خوبی هم برای قهرمانی خواهد داشت. فکر می‌کنم جنگ قهرمانی تا دقایق آخر لیگ ادامه داشته باشد و فاصله نزدیک و رقابت حساس است. 

روشن در مورد حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی گفت: بالاخره یک تصمیم درست از فدراسیون فوتبال دیدیم و هرچقدر انتخاب کی‌روش اشتباه بود الان وقتش بود امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی شود. او شناخت خوبی روی بازیکنان دارد و می‌تواند تاثیرات مثبتی روی تیم ملی بگذارد. 

وی افزود: البته کار ما در جام ملت‌ها سخت است و از حریفان به نوعی عقب مانده‌ایم ولی تیم خوبی داریم و می‌شود با یک مدیریت خوب آن را جمع و جور کرد و نتایج قابل قبولی کسب کرد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد عدم دعوت قلعه‌نویی از قایدی توضیح داد: قایدی بازیکن خوبی است و اگر من بودم دعوتش می‌کردم ولی نباید از قلعه نویی از این بابت ایراد گرفت و سلیقه سرمربی تیم باید محترم شمرده شود. خود قلعه‌نویی هم گفت قایدی با تلاش بیشتر می‌تواند در اردوهای بعدی حضور پیدا کند. 

روشن در پایان گفت: سال جدید را به مردم ایران تبریک می‌گویم و دعای اصلی من در سال جدید برای مردم رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی است و امیدوارم شرایط بهتری نسبت به قبل شاهد باشیم. 

برچسب‌ها