کد خبر 164385
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

حضور وزرا در پویش مردمی دیدار با خانواده شهدا

حضور وزرا در پویش مردمی دیدار با خانواده شهدا

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور وزرا در پویش مردمی دیدار با خانواده شهدا خبر داد و گفت: همه ما در دستگاه‌های خود خادم خانواده ایثارگران هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات؛ «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در سومین همایش ملی میثاق با شهدا و تجلیل از خادمین ایثارگران و مروجین فرهنگ ایثار و شهادت که صبح امروز 23 اسفند ماه برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در دستگاه های خود خادم خانواده ایثارگران هستیم.

وی با بیان اینکه 77 درصد مطالبات خانواده ایثارگران قانونی است اما در برخی دستگاه ها این مطالبات به بن بست خورده اند، افزود: ما وظیفه داشتیم عملکرد دستگاه را در اجرای قوانین گزارش دهیم که این موضوع احیا شد. رییس جمهور و هیات دولت کمک کردند تا ما خود دستگاه ها را در حوزه ایثار و شهادت فعال کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موضوع تکریم خانواده ها در دستور کار است و ما برای تمامی پرسنل دولت قرار است بحث آموزشی را در برخورد با خانواده ایثارگران داشته باشیم.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه مشاوران ایثارگران دستگاه ها مسئولیت رسیدگی به امور ایثارگران را دارند، ادامه داد: در حوزه محیط آرایی و حفظ یاد و نام ایثار و شهادت در دستگاه ها باید فعالیت های موثری انجام شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به راه اندازی پویش مردمی دیدار با خانواده شهدا بیان کرد: پویش مردمی دیدار باخانواده شهدا آغاز شده که کار مناسبی است و ما میزبانی آن در فضای مجازی را انجام داده ایم.

وی افزود: امروز در جلسه هیات دولت بسیاری از وزرا اعلام کردند که در این پویش شرکت داشته اند و به دیدار خانواده شهدا رفته‌اند. اگر میخواهیم محیط شهر مزین به نام شهدا باشد، دستگاهایی مانند شهرداری می‌تواند نقش زیادی داشته باشد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما در بنیاد شهید خادم خانواده ایثارگران هستیم و باید تمامی دستگاه ها با یکدیگر همکاری کنند.

برچسب‌ها