کد خبر 163790
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شد

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شد

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 350 هزار داوطلب آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون تا روز جمعه 19 اسفند ماه جاری تمدید شد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛ علیرضا کریمیان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مهلت ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 که از روز چهارشنبه 10 اسفند ماه آغاز شده بود و قرار بود امروز پایان یابد،  تا روز جمعه 19 اسفند تمدید شد. 
وی در ادامه تصریح کرد: تا عصر  امروز بیش از 350 هزار داوطلب در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 ثبت نام کردند.
مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1401 باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند و دفترچه راهنمای ثبت نام را به‌طور کامل مطالعه کنند.این داوطلبان لازم است در درج مشخصات و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی را به عمل آورند.
وی افزود: داوطلبان فوق با رعایت مفاد مندرج در دفترچه و ضوابط مربوطه می‌توانند حداکثر سه شغل-محل را به شرط یکسان بودن شغل انتخاب نمایند.
مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اولویت اول و دوم داوطلب به عنوان شغل محل اصلی و اولویت سوم انتخابی نیز برای تکمیل ظرفیت، لحاظ می‌شود که به شرط موافقت دستگاه و سازمان اداری و استخدامی کشور و خالی ماندن ظرفیت در مورد آن اقدام خواهد شد.
به گفته وی، بر این اساس متقاضیان واجد شرایط باید به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و پس از پرداخت هزینه دو میلیون و 300 هزار ریال نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

برچسب‌ها